Električni automobili naša su budućnost, no prijelaz s motora s unutarnjim sagorijevanjem na motor bez ikakvih emisija štetnih plinova zahtijeva prijelaznu fazu koju najbolje popunjavaju hibridni automobili
Ideja iza hibridnih pogona posve je jednostavna. Motori s unutarnjim sagorijevanjem najviše goriva troše pri startu te naglim ubrzanjima, između ostalog stoga što su im potrebni viši okretaji da bi razvili dovoljno okretnog momenta. Elektromotori s time nemaju problema, oni razvijaju maksimalni okretni moment već od 0 o/min.
Kombiniranje elektromotora i motora s unutarnjim sagorijevanjem, stoga, izvrsna je ideja. No dok se većina proizvođača odlučivala za benzinsko-električnu opciju prilikom izrade hibridnih automobila, u Peugeotu su zaključili da dizelsko-električna varijanta, poradi dodatne uštede goriva, ima više smisla.
Rezultat je tehnologija HYbrid4 koju čine dvolitreni turbopunjeni dizelaš common-rail, elektromotor, ručno upravljani robotizirani mjenjač i e-HDI mikro-hibridni start-stop sustav.
Možda zvuči komplicirano, no u praksi je i više nego jednostavno, kao što možete vidjeti u videoprilogu.
Pogledajte.