Glazbeni program jesenskog Festivala Hrvatske u Francuskoj mogao bi se, u okviru osnovne intencije i smjernica manifestacije kojoj je cilj 'upoznati francusku publiku s hrvatskom kulturom', ocijeniti kao ilustrativan, a mjestimice i kao reprezentativan. Upravo zbog širokog zamaha festivalske ambicije, glazbeni program koji se predstavlja posve novoj publici s nekoliko biranih ulomaka i izvođača nema određenu stilsku nišu
Za početak, valja detektirati sasvim pristojnu prisutnost folklornog nasljeđa u zakazanim programima. Tako je primjerice krajem mjeseca rujna predviđeno predstavljanje nematerijalne kulturne baštine - ojkanja u Maison des cultures du monde - a tu su potom i najavljeni nastupi klape Iskon i Vokalista Salone na sveučilištu Pantheon-Assas.
Festival 'Villes des musiques du monde', usmjeren tradicijskim oblicima glazbe, trebao bi, u dosluhu sa selektorom Festivala, rezultirati serijom koncerata domaćih izvođača, opisanih zasad u veoma širokom stilskom luku 'od klapa do jazza'.
U sklopu velike izložbe 'Srednjovjekovna umjetnost u Hrvatskoj' u Muzeju Cluny, jednog od središnjih projekata Festivala, muzikologinja s pariškom adresom Katarina Livljanić će s ansamblom Dialogos izvesti glazbenu monodramu 'Judita' prema Marku Maruliću, koja se bogato naslanja na baštinu latinske i glagoljaške glazbene i liturgijske tradicije u Dalmaciji.
Ansambl Antiphonus pod vodstvom Tomislava Fačinija u suradnji sa solistom na lutnji Edinom Karamazovom će u prosincu u gotičkom Collège des Bernardins, nekadašnjem cistercitskom samostanu, a današnjem sjedištu Katoličke akademije Francuske, predstaviti program hrvatskih narodnih božićnih pjesama.
Jedan od najpoznatijih i najreferentnijih pariških koncertnih prostora, Salle Gaveau, ugostit će poznati i uhodani čelistički duo, Moniku Leskovar i Giovannija Solimu, s programom hrvatskih i francuskih skladatelja, Vinka Jelića, Marina Maraisa i Claudea Debussyja. U istoj će sali krajem studenog nastupiti jedna od ponajboljih hrvatskih pjevačica, mezzosopranistica Renata Pokupić, koja je stekla zavidnu pažnju međunarodne javnosti svojim interpretacijama mahom baroknog repertoara.
Zagrebački solisti, koje od 2011. predvodi francuski violončelist Marc Coppey, će u Théâtre de la Ville, također jednom od reprezentativnih prostora pariške kulturne scene, izvesti koncert s djelima hrvatskih skladatelja Ivančića i Maleca, zamišljenom kao izvjesnom presjeku hrvatske glazbene tradicije.
Francuski dirigent Hervé Niquet, koji je u zagrebačkom HNK-u dirigirao Monteverdijevim 'Orfejom' i Thomasovom operom 'Hamlet', u suradnji s Glazbenom proizvodnjom HRT-a, točnije Zborom HRT-a, trebao bi krajem studenog izvesti Fauréov 'Rekvijem' i jedno djelo hrvatskog autora u Eglise Saint Roch.
Novi prostor namijenjen mahom suvremenoj umjetnosti, centar Centquatre na sjeveru Pariza, bit će domaćinom seriji od šest koncerata. U kontekstu koji se najavljuje pluridisciplinarnim i otvorenim mladoj publici, najavljene su zasad izvedbe ansambla Dialogos s djelom 'Dalmatica' i Kvarteta Porin s djelima Dore Pejačević, a razmatra se i gostovanje ansambla Cantus s djelima suvremenih hrvatskih skladatelja.