Filmu 'Naša svakodnevna priča', bosanskohercegovačkom kandidatu za Oscar u kategoriji filma na stranom jeziku, časopis Variety predviđa svijetlu festivalsku budućnost
U drami čija se radnja zasniva na odnosima članova sarajevske obitelji srednje klase, scenaristica i redateljica Ines Tanović, koja se dosad bavila dokumentarnim filmom, uspjela je uz pomoć glumaca iz cijele bivše Jugoslavije unijeti u priču autentične osjećaje i lokalni štih što, smatraju u Varietyju, jamči filmu putovanje na brojne festivale.
U središtu je priče obitelj Sušić koja živi uobičajen bosanski život. Otac Muhamed (Emir Hadžihafisbegović) radi u jednoj uspješnoj kompaniji, a majka Marija (Jasna Ornela Bery) umirovljena je učiteljica. Njihov sin Saša (Uliks Fehmiu) mladi je ratni veteran, a njegova sestra Senada (Vedrana Seksan) je kao djevojčica u konvoju napustila ratno Sarajevo. Saša je tijekom rata oženio novinarku Ninu (Nina Violić). Godinama kasnije ona ga je napustila i Saša se vratio u roditeljski dom. Muhamed se lakše sporazumijeva s prijateljima nego s članovima svoje obitelji, a Marija je mirotvorac koji obitelj održava na okupu.
Jednoga dana Marija susreće svoju bivšu učenicu Lejlu (Maja Izetbegović) i poziva je kući na ručak. Lejlina kreativnost i spontanost privlače Sašu. Zaljubljuju se i jedno u drugom traže utjehu. Istovremeno, Marija otkriva da ima tumor dojke. Senada, koja je trudna, zbog majčine se bolesti vraća u Sarajevo. Kako se problemi gomilaju, Muhamed i Saša se prvi put počinju zbližavati shvativši da je obitelj najvažnija u životu, čovjekovo zadnje utočište.
Variety piše kako je redateljica Tanović, poznata po svojoj toplini i intimnosti, vrlo uspješno prikazala gubitak moralnog kompasa u svojoj domovini kao jednu od glavnih prepreka za izlazak iz krize. Vrlo je jasno prikazano i stanje cijele jedne generacije, sada 30-godišnjaka i 40-godišnjaka, čija je mladost izgubljena u ratu i koji se osjećaju zarobljeni u zaustavljenim životima. Film plijeni pažnju od samog početka pa u Varietyju ne sumnjaju da će većina gledatelje vrlo rado provesti 90 minuta uz obitelj Sušić.
Variety hvali i kameru Erola Zubčevića koji oštrim fokusom naturalistički bilježi suptilnu glumu, boje grada i, ono što ih se posebno dojmilo, kadu punu jarko crvene paprike koju Marija planira pretvoriti u ajvar.
Film je snimljen u koprodukciji Dokument Sarajevo (BiH), Studio Maj (Slovenija) i Spiritus Movens (Hrvatska), a svjetsku premijeru imao je na ovogodišnjem Sarajevo Film Festivalu.