U prosincu otvorena retrospektivna izložba skulptura i crteža zagrebačkog kipara minimalističkog izraza Branka Vlahovića traje do srijede, 6. veljače, i može se razgledati u galeriji Tehničkog muzeja u Zagrebu. Izložbu restauriranih radova prati i upravo izdana umjetnikova monografija autora Guida Quiena i Darka Schneidera u izdanju Art Studija Obzori
Galerija Tehničkog muzeja ovih je zimskih dana po drugi put ugostila radove zagrebačkog kipara Branka Vlahovića, autora koji je djelovao šezdesetih i sedamdesetih godina prošlog stoljeća. Njegova najveća i najvažnija izložba održala se upravo u prostorima ovog muzeja 1975. godine, a ponovno izlaganje Vlahovićevih radova u istom prostoru nije slučajno jer je autor pri radu na svojim skulpturama često surađivao sa inženjerima raznih tvornica, primjerice s danas neaktivnim tvornicama Jedinstvo i TPK (Tvornica parnih kotlova).
Retrospektiva izložba skulptura, crteža i nacrta obuhvaća sve stvaralačke faze ovog kipara koji je svoj izraz od početnog figurativnog u svakoj sljedećoj fazi reducirao i u konačnici doveo do depersonaliziranih i minimalističkih skulptura karakterističnih za posljednja dva desetljeća njegovog stvaranja.
Autori postava su povjesničar umjetnosti i kustos Guido Quien i dizajnerica Maša Milovac, dok su izložbu priredili Art Studio Obzori i Tehnički muzej. Izložba Branka Vlahovića prva je u nizu programa Tehničkog muzeja koji će obuhvaćati izložbe i događanja kojima se u novom kontekstu rekonstruiraju i/ili reinterpretiraju uspješni, zanimljivi, neobični ili provokativni projekti ili autori.
Projekt pronalaska i restauracije radova Branka Vlahovića te retrospektivne izložbe prati i izdavanje prve i jedine kiparove monografije autora Guida Quiena i Darka Schneidera u izdanju Art Studija Obzori. Urednica i dizajnerica monografije je Ana Labudović, grafička dizajnerica koja se bavi uredničkim i istraživačkim poslovima te je do sada izdala tri knjige: 'Color in Graphics', 'The Field Guide for Graphic Designers' te 'Branko Vlahović: Monografija' (Art Studio Obzori, 2012).