Do otvorenja frankfurtskog autosalona ostalo je još manje od mjesec dana, pa je bilo očekivano da jedna od njegovih najvećih zvijezda pokaže lice na internetu
Doduše, kao i dosad, potrebno je imati oko sokolovo kako biste uočili razlike u odnosu na prethodni model. Prednja dnevna svjetla LED i novi usisi zraka tu te tanje stražnje svjetlosno sklopovlje LED tamo i, ako zanemarimo unutrašnjost koja nalikuje Panamerinoj, to je to.
Iznenađeni? Naravno da ne, 911-ica više od bilo kojeg automobila na tržištu danas prati klasičan dizajn izvornog modela, pa su prave promjene rezervirane za predio ispod kože. Međuosovinski razmak porastao je za 10-ak centimetara, a ukupna dužina automobila za pet. 911-ica serije 991 dobila je i dva nova motora – 3,4-litreni bokser sa 350 KS u osnovnom te 3,8-litreni sa 400 KS u modelu S.
Po prvi put 911-ica će se nuditi sa sedmerobrzinskim ručnim mjenjačem, dok će ljubiteljima automatike na raspolaganju biti sedmerostupanjski PDK s dvije spojke.
Pogledajte galeriju i pripremite se za pregršt informacija i videa u danima koji slijede.