Kabrioleti s tvrdim sklopivim krovom nisu nikakva rijetkost, no postoji dobar razlog zašto dosad nije postojao supersportski roadster sa središnje smještenim motorom, koji bi se okoristio istim konceptom
Problem leži u kompliciranosti sustava sastavljenog od više dijelova i elektromotora te glomaznosti panela, zbog čije površine iza vozača jednostavno nema dovoljno prostora.
No da ondje ipak stane monumentalni 4,5-litreni atmosferski V8 i tvrdi krov, konkurenciji je dokazao Ferrari, i to svega dva mjeseca nakon što je Mercedes izbacio SLS AMG roadster s mekim krovom
Talijani su čitavu stvar maksimalno pojednostavili, što možete vidjeti u videoisječku koji donosimo u nastavku, a jedina evidentna manjkavost jest izostavljanje pleksiglasa s poklopca motora, pa tako prolaznici, kad je 458 Spider u pitanju, neće moći uživati u pogledu na V8 s direktnim ubrizgavanjem.
Ipak, nekako nam se čini da će vlasnici moći živjeti s ovim nedostatkom, posebice kad se u obzir uzme da uklanjanje krova nije značajno utjecalo na performanse talijanske egzotike. Sprint do 100 km/h još uvijek traje svega 3,4 sekunde, dok maksimalna brzina iznosi 320 km/h.
Da stvar bude bolja, novi aluminijski krov je 25 kilograma lakši u odnosu na tradicionalni platneni sklopivi krov, a za otvaranje i zatvaranje mu također treba manje vremena – samo 14 sekundi.
Pogledajte!