Nijedan automobil u Mercedesovoj postavi nije u tolikoj mjeri ostao vjeran izvornom dizajnu i filozofiji izrade kao neuništiva G-klasa, što nas neizmjerno raduje
Naime, G-klasa zbog tvrdoglavog Mercedesovog stava i danas spada u sam vrh sve užeg kruga pravih terenskih vozila namijenjenih svim površinama, a da stvar bude bolja, u redizajnu za modelsku godinu 2013. Mercedes ju je temeljito unaprijedio, dok je vanjski, sad već kultni dizajn ostao praktički nepromijenjen.
Osnovne preinake izvana odnose se na LED dnevna svjetla i nove bočne retrovizore, dok je iznutra moćni G dobio novu komandnu ploču i središnju konzolu, upravljač te hrpu opcionalne sigurnosne opreme poput kamere za vožnju unatrag, provjeru mrtvog kuta te ESP s kontrolom prikolice i funkcijom zadržavanja automobila na usponu.
Osnovna pogonska postava ostala je ista, no vrh ponude čine dva nova modela AMG za koja sumnjamo da će se nagledati bespuća. 'Slabiji' G55 AMG iz 5,5-litrenog turbopunjenog V8 izvlači 544 KS i 760 Nm, dok snažniji, G65 AMG iz šestolitrenog V12 s parom turbopunjača istiskuje 612 KS i 1.000 Nm!
Racionalnijim avanturistima vjerojatno će biti interesantniji trolitreni V6 dizelaš sa 211 KS i 540 Nm, uparen s automatskim sedmerostupanjskim mjenjačem, koji stotinu kilometara prevaljuje uz potrošnju od 11,2 litre goriva.
Novi G-službeno će debitirati na autosalonu u Pekingu, a Mercedes tek treba objaviti redefinirane cijene.