Doduše, ne u bilo kakve automobile, već Paganijeve
Talijanski proizvođač automobilske egzotike proizvodi jedne od najpoželjnijih vozila na svijetu. Koliko poželjnih? Toliko da su krajnji kupci voljni platiti debelu premiju na cijenu.
Pritom ne mislimo nužno na modele koji su se prestali proizvoditi te praktički postali kolekcionarski primjerci, već čak i potpuno nove izvedbe poput Huayre.
Izvršni urednik magazina Evo u Velikoj Britaniji Harry Metcalfe, i sam vlasnik Zonde, tvrdi da bijela Huayra premijerno predstavljena na autosalonu u Ženevi nikad nije stigla u ruke bliskoistočnog kupca koji ju je naručio godinu dana ranije, te je trebao preuzeti nakon zatvaranja salona.
Automobil je, naime, završio u rukama drugog kupca koji je za prijenos platio 1,8 milijuna eura, dvostruko više od osnovne cijene. No ovo nije izolirani slučaj.
Metcalfeovi izvori tvrde da je u posljednje vrijeme nekoliko modela Zonde F Roadster, F Coupea i C12S promijenilo vlasnike po višestruko višoj cijeni od izvorne.
Doduše, nemaju svi milijune eura za ulaganje u superautomobile, no to ne znači da ne postoje i komercijalniji modeli prihvatljivi većem broju džepova. Ključ je status automobila, ograničeni broj proizvedenih primjeraka te strpljenje.