Karavani, po prirodi stvari, nisu zamišljeni za dinamičnu, sportsku vožnju, već prije obavljanje obiteljskih zadaća. U Audiju se ne slažu s time, a mi odobravamo
Novi Audi RS6 je najluđi karavan koji je ekipa iz Ingolstadta dosad proizvela. Broj cilindara i zapremnina motora u odnosu na prethodnika smanjena je s petolitrenog V10 na četverolitreni V8. Pala je i snaga, s 580 KS na 560 KS, no zato je okretni moment poskočio sa 650 Nm na 700 Nm između 1.750 i 5.500 o/min.
To znači da će novi RS6 bez većih problema iščupati kuću iz temelja, potegnuti oveće plovilo ili pak počupati nekoliko kvadrata asfalta.
Sprint do stotke, primjerice, pola je sekunde kraći u odnosu na posljednji RS6 te traje svega 3,9 sekundi. To je čak četiri desetinke brže od aktualnog BMW-a M5 i svega dvije desetinke sporije od Lamborghini Gallarda! Kupci će moći birati koliko brzo žele voziti. Osnovnom modelu brzina je elektronski ograničena na 250 km/h, paket Dynamic povećava maksimalac na 280 km/h, a s paketom Dynamic Plus RS6 juri 305 km/h.
Novi motor nije samo okretniji, on je i učinkovitiji te troši do 40 posto manje goriva, odnosno nešto manje od deset litara na stotinu kilometara u kombiniranom ciklusu. Biturbo punjena jedinica nudi i mogućnost automatskog isključivanja polovine cilindara prilikom krstarenja i ne pretjerano zahtjevne vožnje da bi se dodatno uštedjelo na gorivu.
Snaga se na sva četiri kotača prenosi putem posljednje generacije sustava Quattro i osmerobrzinskog automatiziranog mjenjača s dvije spojke.
Početak prodaje najavljen je za iduću godinu. Cijena, zasad, nije definirana.