Svaka čast McLarenu i njihovom nasljedniku kultnog F1, međutim glavna zvijezda ovogodišnjeg izdanja autosalona u Ženevi je novi, najsnažniji i najbrži serijski Ferrari - LaFerrari
LaFerrari na francuskom znači Ferrari, pa se tako novi hiperautomobil iz Maranella ne zove ni F70 ni F150, već - Ferrari Ferrari.
Ovo je jedina loša vijest.
LaFerrari teži svega 1.255 kilograma, što je impresivan podatak kad se u obzir uzme da ga pogoni hibridni sklop sačinjen od 6,3-litrenog atmosferskog motora V12 i HY-KERS sklopa sazdanog od elektromotora i litij-ionske baterije.
Benzinac razvija 800 KS pri 9.000 o/min, a vrti se do čak 9.250 o/min. Elektromotor pak istiskuje 163 KS. U tandemu dvojac razvija 963 KS i 900 Nm, što je dovoljno za sprint s mjesta do 100 km/h za manje od tri sekunde te maksimalac veći od 350 km/h.
Hibridni sklop smješten je centralno da bi raspored mase ostao naklonjeniji stražnjoj osovini u omjeru 41 posto naprema 59 posto, a snaga se stražnjim kotačima isporučuje putem automatiziranog mjenjača s dvije spojke i sedam stupnjeva prijenosa.
Talijani će ih proizvesti u 499 primjeraka po cijeni od 1,3 milijuna eura. Do otvorenja autosalona već su zaprimili 700 narudžbi, što znači da je automobil rasprodan.