Sigurno ste se oduvijek pitali zašto na gumama stoje oznake u barima ili PSI-jima, a pumpe za zrak uvijek imaju mjerač tlaka (digitalni na pumpi ili analogni na ručki)? To su dva osiguranja koja sprečavaju ovakve incidente. Problem je jedino ako ih ignorirate
Pogledajte što se dogodi s kamionskom gumom kad majstor koji je pumpa ignorira obje informacije, i onu na gumi i onu koju drži u ruci. Štoviše, dok pumpa nonšalantno drži nogu na gumi.
Epilog? Puknuta guma i ozlijeđeno koljeno. Što je još i dobro ako bolje pogledate video jer lik koji pumpa gumu odletio je u zrak kad je guma eksplodirala. Poučak? Pročitajte uvijek do kojeg tlaka smijete pumpati gumu, a onda pazite da je ne prepumpate. Tlak je opasan čak i kad se napuhne kit, a utroba mrcine je pod puno manjim tlakom. Ali to je druga priča.