Nakon što su hibridni sklop pokazali na Cayenneu, došlo je vrijeme da hibridni električni sklop zaživi i pod poklopcem legendarne 911-ice, i to na trkaćem modelu 911 GT3 R Hybrid, iako su u Porscheu već nekoliko puta otklonili tu mogućnost
Valja odmah na početku istaknuti da automobil u pitanju nije čistokrvni hibrid, već električni sklop djeluje tek kao pomoć standardnom benzinskom motoru, a 911 GT3 R Hybrid ne može funkcionirati isključivo na električnu energiju.
U osnovi automobil koristi dva elektromotora smještena na prednjoj osovini koja pomoću zamašnjaka u impulsima od 6 do 8 sekundi prednjim kotačima prema potrebi isporučuju 160 KS. Zamašnjak se koristi kinetičkom energijom kočenja, a sposoban je vrtjeti se do 40.000 okretaja u sekundi.
Za stražnje kotače standardno se brine četverolitreni atmosferski šesterocilindrični bokser sa 480 KS. Porsche zasad ne navodi podatke o performansama, tek da će se 911 GT3 R Hybrid pojaviti 15. svibnja na utrci 24 sata Nurburgringa, gdje će proizvođaču iz Zuffenhausena poslužiti kao 'trkaći laboratorij' za uočavanje prednosti, mana i buduću implementaciju sustava u ostale modele iz Porschea.