PRODAJA NIKAD BOLJA

Velike promjene u Zari: Stižu kolekcije u koje polažu velike nade, a rješavaju se i glomaznih plastičnih etiketa u trgovinama

15.03.2023 u 21:06

Bionic
Reading

Jedan od vodećih svjetskih lanaca trgovine odjećom, Inditex, ostvario je rekordnu dobit u iznosu od 32,6 milijardi eura u protekloj poslovnoj godini te je najavio kako polažu velike nade u nove kolekcije Zara Woman Vacation Look i Massimo Dutti Linen

Inditex, vlasnik Zare i jedan od vodećih svjetskih lanaca trgovina odjećom, izvijestio je o rekordnoj dobiti u poslovnoj godini koja je završila 31. siječnja.

Nakon teškog pandemijskog razdoblja u kojem su bilježeni veliki gubitci, kompanija je sada nadmašila i najuspješnija poslovna razdoblja te prijavila dobit od rekordnih 32,6 milijardi eura. Riječ je o iznosu koji je za 17,5% veći nego u prethodnoj godini, dok je neto dobit dosegnula rekordnih 4,1 milijardi eura.

Očekuju se financijski rezultati H&M-a, jednog od najvećih konkurenata Inditexa, za koji se procjenjuje kako je ostvario osjetnu manju dobit. Naime, poznato kako su s ciljem zadržavanja pristupačnih cijena u H&M-u odlučili minimalno podići iznose robe i tako snositi dio gubitaka uslijed povišenih cijena prijevoza, proizvodnje, nabave, i dr.

S druge strane, Inditex visoku zaradu ponajviše može zahvaliti podizanju cijena koje im je uspješno pošlo za rukom s obzirom na to da posjeduju brendove koji su poznati po prodaji nešto skuplje robe.

Riječ je o markama Massimo Dutti, Pull & Bear i Oysho, čiji kupci nisu toliko osjetljivi na poskupljenja poput onih koji kupuju u H&M, tvrde stručnjaci.

Zbog toga su u Inditexu odlučili u narednom periodu posvetiti veću pažnju upravo luksuznijim brendovima, a na svojim stranicama objavili su i nekoliko novosti koje kopcu ovih popularnih lanaca trgovina mogu očekivati u bližoj budućnosti.

Prije svega, u Inditexu su se odlučili okrenuti održivosti te su naglasili kako su tijekom 2022. godine uspjeli 100% svoje proizvodnje pokretati zelenom energijom, a kako bi smanjili upotrebu plastike, sa svojih proizvoda će ukloniti plastične zaštitne oznake i zamijeniti ih novom tehnologijom. Ova nova tehnologija omogućit će značajno poboljšanje korisničkog iskustva, olakšavajući interakciju s proizvodima i poboljšavajući proces kupnje. U online trgovinama također nastavljaju poboljšavati iskustvo kupaca stavljajući im na raspolaganje alate kao što su nova preporuka za veličinu i model personalizacije u stvarnom vremenu koji će olakšati pretraživanje.

  • +6
Zara Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Kada je riječ o online prodaju, Inditex najavljuje kako ćemo uskoro u ponudi Zare, Oysha, Massimo Duttija, Bershke, Stradivariusa i Pull & Beara moći uživati u novim mogućnostima prepoznavanja odgovarajuće veličine i personalizacije modela u realnom vremenu.

Naposljetku, naglašavaju kako velike nade polažu u kolekcije Zara Woman Vacation Look i Massimo Dutti Linen čije lansiranje tijekom 2023. godine obožavateljice mode s nestrpljenjem očekuju.