HIT LJETA

Ovu haljinu obožavaju domaće, ali i strane ljepotice

18.12.2015 u 09:38

Bionic
Reading

Čipkasta ljetna haljinica sve popularnijeg britanskog modnog brenda Self Potrait oduševila je domaće i strane ljepotice pa su se u istom modelu crvene boje nedavno pojavile Tatjana Dragović i supruga rukometaša Blaženka Lackovića, Nikolina, dok se u bijeloj verziji nedavno prošetala i svjetska teen zvijezda Bella Thorne

Na nedavno održanom Fashion Weeku u Zagrebu pojavila se lijepa supruga našeg slavnog rukometaša Nikolina Lacković koja je pozornost plijenila u crvenoj čipkastoj haljini u kakvoj se krajem svibnja na koncertu Prljavog kazališta održanom na zagrebačkoj Šalati pojavila i Tatjana Dragović.

Efektna čipkasta haljina brenda Self Portrait zapela je za oko lijepim brinetama, a kreacije ovog londonskog brenda staroga svega dvije godine sve su popularnije među svjetskim zvijezdama i nose ga Reese Witherspoon, Elizabeth Banks, Lucy Hale, Rachel McAdams i Kristen Stewart. U bijeloj čipkastoj haljini kakvu su nosile Nikolina i Tatjana pojavile se nedavno i teen zvijezda Bella Thorne kojoj je ženstvena kreacija sjajno pristajala.

Brend je u rujnu 2013. osnovao malezijski dizajner Han Chong, a njegovu prepoznatljivu ženstvenu estetiku sa zanimljivim luksuznim detaljima od čipke, prozirne tkanine i izvezenih detalja odmah su prepoznale it cure iz svijeta mode i showbiza.

Njegove prekrasne ženstvene i seksipilne, no nikako ne i provokativne kreacije privlače pozornost intrigantnim detaljima i u njima ne možete proći nezapaženo. No najbolje od svega je to što izgledaju daleko luksuznije nego što im cijena govori. Riječ je o brendu relativno prihvatljive cijene pa se recimo cijena haljine kreće od 1.800 do 4.000 kuna, što je značajno manje u odnosu na razvikane dizajnerske brendove, a može se kupiti na net-a-porteru, ali i na Asosu.

Chong je diplomirao na prestižnom Saint Martinsu u Londonu, a također je suosnivač uspješnog modnog brenda Three Floor koji je napustio kako bi pokrenuo Self-Portrait.

'Dizajniram razmišljajući o tome što žene zaista žele i onda stvaram garderobu za njih. Jednostavna je za nositi, ima dovoljno detalja, a opet nije previše avangardna. Po mom mišljenju u modnoj industriji postoji velika praznina koju pokušavam popuniti, radi se ili o skupim dizajnerskim brendovima ili uličnim lancima mode. Nitko ne ulaže malo više truda u detalje. Riječ je o odjeći prihvatljive cijene, a razvijamo tkanine pokušavajući ih učiniti malo posebnijima', kaže Chong koji ženu koja nosi Self-Portrait vidi kao onu koja se ne boji istaknuti, koja voli pozornost, ženstvena je i uživa u modnim igricama.