KANYE SI DAO ODUŠKA

Neviđen modni cirkus na njujorškom Tjednu mode

12.02.2016 u 12:05

  • +9

Yeezy Season 3 kolekcija

Izvor: Reuters / Autor: Reuters

Bionic
Reading

Tjedan mode u New Yorku u punom je zamahu, a sinoć je na red stiglo predstavljanje kolekcije repera, budućeg američkog kandidata za predsjednika i dizajnera Kanyea Westa, a on je i ovaj put pokušao pomaknuti modne granice organiziravši reviju u njujorškom Madison Square Gardenu

Kao što se moglo i pretpostaviti, priliku da vide novu kolekciju i premijerno poslušaju novi Westov album nisu propustile brojne zvijezde iz modne i glazbene industrije koje su sjedalice u VIP dijelu Madison Square Gardena dijelile s reality klanom Kardashian.

Predstavljajući kolekciju, album i videoigricu, West je između ostalog otkrio da je prije tri tjedna odletio u Pariz kako bi uz Balmainovog dizajnera Oliviera Rousteinga osmislio outfite za cjelokupan klan Kardashian. U koordiniranim odjevnim komadima u znaku bijele, blijedoružičaste i bež nijansi, ova reality obitelj dala je podršku Westovom ekstravagantnom šou na sebi svojstven način.

Stotine modela okupirale su njujorški Madison Square Garden stojeći s bezizražajnom izrazom lica, a većina onih koji su predstavljali novu Westovu kolekciju za Adidas široj javnosti nisu poznati. Ipak, društvo na pozornici im je pravila itekako poznata veteranka Naomi Campbell

#YeezySeason3 by #kanyewest show today at #NYFW

A photo posted by Naomi Campbell (@iamnaomicampbell) on

Nastavljajući svoju misiju donošenja visoke mode običnim smrtnicima, Kanye West je za svoj megalomanski show iznajmio poznati Madison Square Garden kako bi predstavio treću kolekciju Yeezy i najnoviji album naslova 'The Life of Pablo'. Ovaj reper koji pomiče granice u svakom smislu i koji se u prošlosti uspoređivao s Michelangelom također je iskoristio priliku kako bi predstavio svoju videoigricu.

Karte za Westov glazbeno-modni spektakl u Madison Square Gardenu prodavale su se po cijeni od 50 do 135 dolara, čime je publika koja često nema pristup njujorškom Tjednu mode bila i više nego dobrodošla. Cjelokupan spektakl prenošen je uživo na glazbenom servisu Tidal, kao i u 700 svjetskih kina u 23 države, čime su definitivno pomaknute granice kada govorimo o modnoj publici.

U sredini dvorane nalazile su se dvije velike pozornice koje je okupiralo 1200 modela zahvaljujući Westovom odabiru ranije tog tjedna. Modeli su nosili odjevne komade iz nove kolekcije, krznene jakne, pletene veste s ultra dugim rukavima, majice s kratkim, puf rukavima te trikoe i veste s rupama neutralnih nijansi, ali i s povremenima udarima boja.

Kanye je i ovom revijom definirao sinergiju između glazbe i mode današnjice, a ne tako davno pokazivao je svoju frustriranost modnom industrijom i nedostatkom poštovanja prema njemu kao reperu u ulozi dizajnera.