Beyonce
Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia
Beyonce
Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia
Beyoncein novi spot 'Formation' koji je objavljen u vrijeme Superbowla postao je pravi hit, kao uostalom kao i sve čega se ona dotakne. No spot je posebno zanimljiv s modne strane budući da je slavna glazbena diva u njemu prošetala garderobu u vrijednosti od najmanje 84.000 dolara ili oko 575.000 kuna
U spotu za 'Formation' Queen Bey promijenila je devet skupocjenih kostima, a američki Harper's Bazaar odlučio je izračunati koliko su koštali. Rosie Assoulin, Zimmerman, Fendi, Chanel, Louis Vuitton samo su neki od brendova koje je odjenula Beyonce, a među njima je bilo najviše odjeće s potpisom najvrućeg brenda sezone - Guccija.
Talijanska modna kuća pod vodstvom kreativnog direktora Alessandra Michelea proživljava zlatno doba, a jedna je od velikih obožavateljica Guccija i Beyonce koja odjeću tog popularnog luksuznog brenda ne nosi samo u spotu već sve češće i privatno.
Nedavno je viđena s jesenskom hit torbicom Dionysus koju krasi dvostruka metalna kopča s tigrovom glavom, a može se nositi na više načina zahvaljujući prilagodljivom lancu, a među prvima je prošetala najnoviju torbicu s ručkicom od bambusa iz Guccijeve kolekcije za iduću jesen i zimu.
Koliko su koštali pojedini stylinzi iz njezina novog spota, pogledajte u fotogaleriji!