Poslovna žena i kći kontroverznog američkog predsjedničkog kandidata Donalda Trumpa, 34-godišnja Ivanka izazvala je bijes osnivača brenda Aquazzura
Osnivač modnog brenda Aquazzura, poznatog po cipelama i modnim dodacima, na Instagramu je prozvao Ivanku Trump zbog kopiranja njihovog dizajna. Njezina marka odjeće i obuće na tržište je nedavno izbacila novu liniju cipela među kojima su i sandale koje su razbjesnila čelnog čovjeka Aquazzure.
Naime, nove cipele nazvane Hettie s cijenom od 145 dolara izgledaju na prvi pogled identično originalu - Aquazzurinim sandalama nazvanim Wild Thing koje koštaju 785 dolara.
Kreativni direktor brenda Edgardo Osorio na Instagramu je objavio fotografiju svojih i Ivankinih sandala ispod koje je napisao: 'Jedna od uznemirujućih stvari u modnoj industriji je ona kad netko tako očito pokrade tvoj dizajn i pritom ga nije briga.'
No Osorio se nije tu zaustavio te je nastavio u prilično oštrom tonu: 'Trebala si biti pametnija. Sram te bilo, Ivanka Trump! Imitacija nije najiskreniji oblik laskanja.'
Nedavno je Osorio javno progovorio o problemu kopiranja u modnoj industriji te šteti koju to nanosi njegovom mladom brendu objasnivši da su se proslavili zbog siluete sandale Wild Thing koje su njihov najprodavaniji model i općenito jedne od najpopularnijih cipela u 2015. Upravo na tom klasičnom modelu koji se može nositi nekoliko sezona, brend najviše zarađuje jer im je cijena uvijek ista i ne može ih se kupiti po sniženoj cijeni. No problem nastaje, kaže Osorio, kad počnu s kopiranjem njegova dizajna.
Ivanka Trump nije jedina koja je uspješno skinula njihov dizajn. Sličan model u ponudi su imali Zara i Banana Republic, no nijedan nije tako vjerno prekopiran kao onaj Ivanke Trump. Da stvar bude gora, ovo nije prvi put da se Trump susreće s optužbama za kopiranje. Prije pet godina poznati njujorški dizajner Derek Lam prozvao ju je također za kopiranje svog dizajna. Lam joj je navodno tad poslao dopis u kojoj ju je optužio za očigledno i namjerno kopiranje dizajna njegovih cipela.
'Vidjeli smo jako puno sličnih kopija i prije, ali nikad nismo vidjeli tako savršeno kopiranu cipelu. Velika je investicija dizajnirati i izbaciti na tržište cipele pa moramo protestirati u ovakvim slučajevima', rekao je tada glavni direktor (CEO) brenda Derek Lam Jan-Hendrik Schlottmann.