Međunarodna organizacija Fur Free Alliance, čija je članica i udruga Prijatelji životinja, pohvaljuje poznati luksuzni brend Armani zbog objave o prestanku korištenja životinjskoga krzna
Svojom odlukom ova prestižna talijanska modna marka odgovorila je na rastuću potražnju za etičnom i održivom modom pa se pridružila drugim slavnim brendovima i više neće koristiti pravo krzno.
Armani će prestati koristiti sve krzno iz svojih kolekcija, uključujući zečje krzno, počevši od jeseni/zime 2016. godine. Kako javljaju iz udruge Prijatelji životinja, ovaj brend obvezao se na takvu politiku nakon rada s organizacijom Fur Free Alliance, međunarodnom koalicijom koju čini više od 40 organizacija za zaštitu životinja, usmjerenu na okončanje trgovine krznom.
'Sa zadovoljstvom objavljujem da se Armani grupa čvrsto opredijelila za prestanak korištenja životinjskoga krzna u svojim kolekcijama. Tehnološki napredak postignut tijekom godina omogućio nam je odgovarajuće alternative, čime upotreba okrutnih postupaka prema životinjama postaje potpuno nepotrebna. Prateći već ranije pokrenut pozitivan proces, moja tvrtka sada čini velik korak naprijed, odražavajući našu pozornost prema kritičnim pitanjima zaštite i brige za okoliš i životinje', izjavio je nadaleko poznati dizajner Giorgio Armani.
Obvezujući se na politiku nekorištenja životinjskoga krzna, Armani se pridružuje drugim prestižnim brendovima kao što su Hugo Boss, Tommy Hilfiger, Calvin Klein i Stella McCartney, potvrđujući etičku zabrinutost nove generacije modnih potrošača, dok u Hrvatskoj to modne kuće Boudoir, Hippy Garden, Image Haddad, I-GLE, Martina Felja i Modna kuća MAK
'Armanijev prestanak prodaje krzna jasno pokazuje da dizajneri i potrošači mogu imati kreativnu slobodu i luksuz bez podrške okrutnosti nad životinjama. Gospodin Armani je trendseter u svijetu mode već desetljećima, a ova posljednja izjava dokaz je da su suosjećanje i inovacija budućnost mode', poručio je Joh Vinding, predsjedavajući koalicije Fur Free Alliance.