Azalea Self-Portrait haljina
Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia
Azalea Self-Portrait haljina
Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia
Očaravajuća čipkasta haljina Azalea londonskog brenda Self-Portrait bila je apsolutni hit u protekloj godini, no haljina koja pristaje gotovo svakog građi ne mogu odoljeti brojne trendseterice ni ove godine, zbog čega i dalje najprodavaniji model sve uspješnijeg brenda
Londonski brend star svega dvije godine u protekloj je godini u zvjezdanu orbitu lansirao haljinu Azalea u kojoj su se otada pojavile brojne domaće i strane poznate žene. Prema podacima platforme za internetsku trgovinu Lyst, koja je analizom najtraženijih proizvoda na internetskim tražilicama, broja spominjanja na društvenim mrežama, klikova na stranicama e-trgovina i informacija o prodaji, dobila listu najpoželjnijih artikala za svaki mjesec u protekloj godini, upravo je haljina Azalea Self-Portrait bila najtraženiji artikl u svibnju 2015. godine.
No pomama za ovom izuzetno ženstvenom haljinom ne prestaje. Nedavno ju je nosila australska ljepotica Miranda Kerr, a prije nekoliko dana britanska ljepotica Daisy Lowe. U čemu je tajna takvog uspjeha?
Pa za početak u kroju koji laska liniji, ženstvena je i izazovna, ali nikako ne i provokativna, što je čini sjajnim izborom za ljetne zabave, ali i crvene tepihe. Budući da je haljina jako upečatljiva, zahtijeva minimalistički pristup ostatku stylinga. Jednostavne cipele, sandale poput Weitzmanova modela Nudist ili elegantne štikle koje ide u špic, a budući da je haljina dovoljan ukras sama po sebi, nakit je uz nju suvišan.
'Ova je haljina idealna ravnoteža seksipila, ali je i dalje sjajan izbor za razne prigode. Kroj je također je ključan, divna je oblika koji pristaje različitim ženskim linijama', pokušao je objasniti veliku popularnost ove haljine njezin dizajner Han Chong koji je brend Self- Portrait osnovao u rujnu 2013. Dizajner malezijskog podrijetla diplomirao je na prestižnom Saint Martinsu u Londonu, a također je suosnivač uspješnog modnog brenda Three Floor koji je napustio kako bi pokrenuo Self-Portrait.
'Dizajniram razmišljajući o tome što žene zaista žele i onda stvaram garderobu za njih. Moja odjeća jednostavna je za nositi, ima dovoljno detalja, a opet nije previše avangardna. Po mom mišljenju, u modnoj industriji postoji velika praznina koju pokušavam popuniti, radi se ili o skupim dizajnerskim brendovima ili uličnim lancima mode. Nitko ne ulaže malo više truda u detalje. Riječ je o odjeći prihvatljive cijene, a razvijamo tkanine pokušavajući ih učiniti malo posebnijima', kaže Chong čiju su prepoznatljivu ženstvenu estetiku sa zanimljivim luksuznim detaljima od čipke, prozirne tkanine i izvezenih detalja odmah prepoznale it cure iz svijeta mode i showbiza.
Hit modelu nije odoljela ni supruga ruskog milijardera Romana Abramoviča, bivša manekenka Daša Žukova koja ju je odjenula za vjenčanje Pierrea Casiraghija, člana monegaške prinčevske obitelji.
'Ljudi se se tada počeli pitati otkud joj ta haljina. Što je više žena nosilo naše haljine, to smo im bili veći misterij. Daša je milijunašica, odjenula je haljinu od 300 dolara na vjenčanje na kojem je većina žena nosila visoku modu pa nikom nije ništa bilo jasno', kaže Chong čije kreacije izgledaju daleko luksuznije nego što im cijena govori.
Formula luksuznih kreacija za relativno prihvatljivu cijenu pokazala se izuzetno uspješnom, a kolekcija proljeće/ljeto 2015. bila je najprodavanija do sada (prodali su čak 92 posto kolekcije).
Jennifer Lopez prva je slavna ljepotica koja se pojavila u kreaciji s potpisom Self-Portraita, a to je bilo 2014. u showu American Idol. Nosila je haljinu na preklop inspiriranu smokingom iz prve kolekcije brenda, a samo nekoliko tjedana kasnije u istoj se haljini u Sao Paolu pojavila manekenka Alessandra Ambrosio. No tek godinu dana kasnije brend je doživio planetarnu popularnost kad su mu kreacije na crvenim tepisima pokazale Reese Witherspoon, Kristen Stewart, Katy Perry i Beyonce. Chong kaže da je pravi uspjeh krenuo kad su dobili ekskluzivni ugovor s luksuznom robnom kućom Selfridges, u kojoj se tjedno proda preko 100 kreacija Self-Portraita.
U luksuznoj online trgovini net-a-porter brend je rasprodao sve svoje kreacije u roku od dva sata nakon što su u veljači prošle godine počeli s prodajom.
'Self-Portrait jako je moderan i ima snažan identitet i prihvatljivu cijenu, a to je dobitna kombinacija. Čipkasta Azalea naš je najbolje prodavani artikl i rasproda se u roku od 24 sata', kaže direktorica luksuzne web-trgovine Matchesfashion.com Natalie Kingham.
Azalea je hit i u zagrebačkom Clan Storeu koji ovaj brend drži još od prošle godine, a kako nam je rekla suvlasnica multibrand Clan Storea Jasmina Bagarić, za Azaleom (2.670 kn), koja ove sezone dolazi u nježnim pastelnim nijansama, luduju i Hrvatice pa je to daleko najtraženiji model i u njihovu dućanu.
Nikolina Lacković, Tanja Dragović i mlada holivudsaka zvijezda Bella Thorne hit haljinu nosile su još prošloga proljeća