Proizvođači donjeg rublja godinama su uspješno prodavali push up grudnjake, najčešće pod sloganom da je u njima svaka žena seksepilnija, ali čini se da im je odzvonilo jer umjesto sputavajućih umetaka ili žica na cijeni je udobnost. U prilog tome govore i analize prodaje najpoznatijih brendova jer žene sve manje traže push up grudnjake
Nekoliko poznatih brendova donjeg rublja poput sestrinske tvrtke Victoria's Secreta, L Brands, bilježi pad vrijednosti dionica za 29 posto i stagnaciju u prodaji. Također, njihova je analiza pokazala da žene više i češće kupuju grudnjake koji imaju minimalnu podstavljenost i bez žica su.
Uz njih se češće kupuju sportski grudnjaci, a push up najmanje je tražen. I poznata tvrtka Victoria's Secret u potpunosti je promijenila vodstvo kompanije te je lansirala kolekciju grudnjaka raznih krojeva, ali bez push up elemenata.
Nadalje, FastCompany piše da je True & Co zabilježio pad prodaje push up grudnjaka s 24 na 15 posto u godinu dana, s time da su traženiji takozvani modeli bralette, baš kao i kod L Brands i Victoria's Secreta. To su grudnjaci bez žice i nisu podstavljeni, udobniji su i dolaze u raznim krojevima i tkaninama. Analiza prodaje True & Coa pokazala je da se ženama jako sviđaju upravo takvi grudnjaci ako imaju i malo podstavljeno područje oko bradavica jer se tada ne brinu kada nose usku ili tanku odjeću.
Ugodniji grudnjaci zamijenili su push up modele
Analitičarka Gabriella Santaniello, koja radi za tvrtku A-Line Partners, objašnjava kako je nakon dugog niza godina predstavljanja push upa kao seksi grudnjaka bez kojeg ne može ni jedna žena, konačno došlo vrijeme da su jednostavniji grudnjaci jednako lijepi i još k tome udobniji.
Novome trendu priklonile su se i mlađe generacije pa djevojke, također, sve češće izbjegavaju push up grudnjake, iako neke analize pokazuju da ih općenito vole izbjeći kada god je to moguće. Generacije mladih, koje zovu i milenijalci, tako sve češće biraju nepodstavljene grudnjake bez žica, a to je potvrdilo istraživanje NPD grupe. Ti su grudnjaci drugi najprodavaniji artikl među donjim rubljem brenda Fruit of the Loom. Jedna od tamošnjih voditeljica i članica uprave te američke tvrtke Melissa Burgess-Taylor kaže kako su, poput ostalih proizvođača, primijetili da push up grudnjaci više nisu u fokusu, a s druge je strane povećano zanimanje za modele grudnjaka koji podsjećaju na sportske.
Prema rezultatima istraživanja NPD grupe za 2015. godinu, takozvani milenijalci češće su kupovali upravo sportske grudnjake, dok ShopStyle.com piše da je potraga za čipkanim bralette grudnjacima od 32 porasla na čak 121 posto. Kako je jedna od odlika milenijalaca i zdraviji način života, rezultati prodaje spomenutih grudnjaka poklapaju se s njihovim odabirom grudnjaka.