Torbe s vidljivim logom su out, pokazali su rezultati tvrtke za ispitivanje tržišta NPD Group koja je otkrila da trećina kupljenih ženskih torbica u posljednjih godinu dana na području SAD-a nije imala vidljiv logo
Današnji kupci cijene suptilan dizajn s kojeg ne vrište prepoznatljivi logotipi. Rezultati istraživanja pokazali su da su torbe s vidljivim logom bile uvjerljivo najmanje prodavane (u usporedbi s drugim modelima) zadnjih godinu dana te da 81 posto milenijaca žele torbe s neupadljivim, suptilnim logom.
Zanimljivi ukrasi na torbama su in
Torbe bez velikog loga koji upada u oči posebno su omiljene kod žena starijih od 50 godina, a taj su trend prihvatile i mlađe žene, no u nešto manjem broju.
Nose se dizajnerske torbe bez upadljivog logotipa
Najveći pad prodaje zabilježile su torbe kod koji se logo nalazi u formi printa na materijalu od kojeg je izrađena torba, poput klasičnih torba Louis Vuitton ili u Americi jako popularnog brenda Coach.
Zanimljivo je da se tijekom pošle godine kreativni direktor talijanske modne kuće Gucci Alessandro Michele poigrao upravo logotipima na materijalu, klasičnim Guccijevim uzorkom i kreirao jednu od najpoželjnijih torbica - model Dionysus. Torbica s materijalom na kojem se ističe logo Guccija, ukrašena velikom zlatnom kopčom i na nekim modelima vezom u jarkim bojama, predmet je žudnje većine trendseterica i za sada uspješno prkosi novim trendovima unatoč prepoznatljivom logotipu.
Torbe s potpisom modne kuće Gucci krase logotipi, no one su predmet žudnje fashionistica
Istraživanje NPD Groupa pokazuje da milenijci i dalje žele imati luksuznu torbicu, ali ne žele da logo vrišti s nje već da prepoznatljiv dizajnerski potpis nose ukrasi na torbi; privjesci ili efektni dodaci poput zanimljivog remenja kakvi su in ove sezone.
'Milenijci su pokrenuli pokret individualnosti koja se ističe u masi, a koji kroz modnu industriju itekako utječe na prodaju', kaže Marshal Cohen glavni analitičar NPD-a.