Dolaskom hladnijih mjeseci omražene uggsice ponovno se nalaze u centru pozornosti, a njihov australski tvorac koristi sve raspoložive načine da ih modna javnost ni ove sezone ne zanemari
Voljeli ih ili ne, uggsice su i ove sezone glavna tema modnih razgovora. Australska kompanija koja već tri desetljeća nameće nošenje obuće od ovčjeg krzna ove je sezone otišla korak dalje.
Nakon što su prošle godine čelnici kompanije Ugg Australia odlučili angažirati it djevojku Kendall Jenner u promidžbenoj misiji aktualiziranja omraženih čizama, ove godine lansirali su kampanju s glumicom i modelom Rosie Huntington-Whiteley u glavnoj ulozi.
Klasične čizme Ugg kao jedan od najprodavanijih modela ove kompanije ove su godine doživjele značajne preinake i dobile naziv Classic II.
Glavna razlika naspram donedavnih verzija očituje se u izgledu potplata koji je ovaj put jači i samim time prilagođen zimskim neprilikama poput poledice i snijega. Za razliku od drukčijeg izgleda pete, izvoran izgled klasičnih čizama ostao je nepromijenjen, osim prepoznatljivog loga na peti koji je ovaj put nešto manjih dimenzija, a porubi uz gumeni potplat nešto deblji.
Ljubitelje ove omražene obuće razveselit će činjenica da su nove verzije klasika ovaj put vodootporne i otporne na mrlje što su čelnici kompanije demonstrirali videom u kojem su novu verziju uggsica zalili vodom i kapučinom kako bi dokazali svoje tvrdnje.
Iako se slavni u uggsicama u posljednje vrijeme viđaju sve rjeđe, ove omražene čizme postale su itekako dobrodošle na prohladnim filmskim setovima. U sklopu snimanja ženskog spin-offa filma 'Oceanovih 11' zvijezde poput Cate Blanchett i megapopularne Rihanne vrijeme između snimanja scena često su provodile upravo u toplim i omraženim uggsicama.