Na samom kraju godine modna biblija Vogue kreirala je popis osoba, modnih trendova i odjevnih predmeta koji će suvereno vladati narednih mjeseci
Poremećaji koji su uzdrmali svijet mode u 2016. godini, poput odlazaka velikih dizajnerskih imena iz modnih kuća do modne politike 'vidi sada, kupi sada', trend je koji se nastavlja i iduće godine. Uslijed zbrke i kaosa Vogue ističe da postoje konstante na koje možemo računati, kao što su ljudi koji će diktirati nove pravce mode i trendovi koji će dominirati izvan okvira modnih pista.
Raf Simons novi je Calvin Klein
Jedna od omiljenijih glasina modnog svijeta, koja se pokazala istinitom u kolovozu, ona je o dizajneru Rafu Simonsu koji postaje novi kreativni direktor brenda Calvin Klein. Ovaj modni angažman belgijskog dizajnera zacementirao je novo poglavlje američke mode uz brendove kao što su Marc Jacobs, Coach 1941, Proenza Schouler, a vjerojatno i Calvina Kleina pod dizajnerskom palicom Simonsa.
Njegova estetika sasvim se dobro podudara s onom Calvina Kleina koja standardno uključuje približavanje mlađim potrošačima. Po mišljenju Voguea, Simonsov angažman u brendu Calvin Klein jedan je od najboljih modnih događaja kojem se vrijedi veseliti u nadolazećoj godini.
Athluxury je novi athleisure
Sveprisutne crne tajice i sportski topovi polako postaju stvar prošlosti, tvrdi dizajnerica Tory Burch svojom kolekcijom u kojoj je uspjela otići korak dalje po pitanju popularnog trenda athleisure - spojila je komade luksuznog i sportskog izgleda.
Roza je nova kamel
U godini na zalasku monokromatsko oblačenje prilično je uzelo maha. Zvijezde i dizajneri to su potvrđivali iz mjeseca u mjesec. Najpopularnija boja koju voli Kim Kardashian West ili brend Hermes ona je devine dlake, popularno zvana kamel. Kako ističe Vogue, sve nijanse bež uspješno će zamijeniti lijepe, ponekad šokantne i radosne nijanse ružičaste.
Valentino, Balenciaga, Marc Jacobs, Céline, Givenchy i Bottega Veneta, samo su mali primjer brendova koji su moć ružičastih nijansi iskoristili u kolekcijama za nadolazeće sezone.
Platformice su nove tenisice Stan Smith
Već neko vrijeme čini se da dominacija Adidasovih tenisica Stan Smith neće tako brzo oslabjeti, no po mišljenju Voguea, njihovu popularnost zamijenit će modeli platformica. Tu tezu potvrđuju predstavljenim kolekcijama za nadolazeću sezonu modne kuće Balenciaga i brenda Maison Margiela koji su predstavili puno modela obuće s platformama.
Kaki hlače nove su traperice
Modno oživljavanje retro traperica u novoj godini zamijenit će radničkim stilom inspirirane kaki hlače koje su preplavile kolekcije za iduću sezonu velikih dizajnerskih imena poput Alexandera Wanga i dizajnerskog dvojca Kenzo. Kako ističe Vogue, iduće godine nećete pogriješiti ako se odlučite za klasične kaki hlače poput onih kultnih brendova Dickies i Carhartt.
Torbice za pametne telefone nove su it torbe
U kolekcijama za nadolazeću sezonu dizajner Jeremy Scott kreirao je kičaste torbice za mobitele pod brendom Moschino, a Nicolas Ghesquière zamijenio nešto veće dimenzije torba Louis Vuitton minijaturnim primjercima u koje doista stane isključivo pametni telefon. Sličan primjer slijedile su modne kuće Valentino i Fendi.
Slogani su novi logotipi
Logomanija je pogodila modnu scenu poput oluje u 2016., no iduće godine brendovi su više fokusirani na isticanje odjevnih predmeta pametno osmišljenim sloganima. Američki dizajner Michael Kors tako je predstavio vestu s jednostavnim natpisom 'Love', Haider Ackermann lansirao je majice s natpisom 'Be your own hero', a Diorova dizajnerica Maria Grazia Chiuri poslužila se frazom Chimamande Ngozi Adichie koja glasi 'We should all be feminists'.
Kroksice su nove natikače Birkenstock
Iako Vogue još nije siguran u ovu konstataciju, razlog za ovo modno predviđanje vidi u kolekciji za nadolazeću sezonu dizajnera Christophera Kanea koji je iznenadio modnu javnost prije svega voljom za suradnju s brendom koji se nimalo ne uklapa u svijet visoke mode.