Otkad je pjesma 'Lighthouse' Nine Kraljić kojom će nas predstavljati na predstojećem Eurosongu puštena u eter, polemike oko nje ne prestaju. I dok su reakcije fanova tog glazbenog natjecanja više nego obećavajuće, a pjesma 'Lighthouse' u samo se nekoliko sati nakon puštanja našla među favoritima na kladionicama, izazvala je i lavinu negativnih komentara. Tako se jučer oglasilo Hrvatsko društvo skladatelja i prigovorilo 'manjku domoljublja', na što je reagirala i Nina, ali nitko od njezinih glazbenih kolega nije stao u njezinu obranu
Već nakon pobjede u 'The Voiceu' i potpisivanja ugovora s Universalom mlada pjevačica dala je do znanja kako s njom stvari neće ići glatko, pa se dugo predomišljala i odugovlačila s objavom prvog singla koji po mnogima nije zaljuljao njezinu samostalnu glazbenu karijeru usprkos neprijepornu glasu i talentu. Pravu je buru izazvala pjesmom kojom će nas predstavljati na Eurosongu koji će se održati u svibnju u Stockholmu.
Iako su primjerice Ivan Mikulić, Vanna, Vesna Pisarović i grupa Put na Eurosongu također pjevali na engleskom jeziku, što je već ustaljena praksa i ostalih zemalja, na nož je dočekano i njezino pjevanje na engleskom, ali još više to što su joj pjesmu napisali strani autori te što u njoj nema, kako su prigovorili, 'ničeg hrvatskog'.
Hrvatsko društvo skladatelja, naime, smatra kako se to nije smjelo dopustiti te su je prozvali i zbog - domoljublja kojeg, po mišljenju vrlih skladatelja, nema dovoljno u pjesmi 'Lighthouse'. Pritom se postavlja pitanje radi li se o prigodnom napadu HDS-a na HRT koji odlučuje o finalnoj pjesmi? A možda je i Ninina rečenica u tekstu kojim je reagirala na svom profilu na Facebooku: 'Napisali bismo koliko smo hrvatskih pjesama dobili na ponudu ove godine, ali me sram', zapravo rekla sve.
Ninini autori nisu htjeli komentirati HDS-ov istup, ali ono što je posebno znakovito jest to da u Nininu obranu nije stao nitko od njezinih kolega s glazbene scene, pa ni onih inače poznatih po tome da nemaju dlake na jeziku, očito se ne želeći zamjerati onima koji su dio neke domaće krovne glazbene institucije. I dok su se uredno na svojim facebook-profilima (zatvorenima za javnost) zgražali nad napadom na Ninu komentirajući kako je pjesma 'odrađena po visokim svjetskim standardima', kako 'napokon imamo dobar izvozni proizvod' i slično, javno nisu htjeli iznijeti svoje stavove.
Na kraju balade može se zaključiti tek to da naša glazbena scena, a naročito njezin buntovnički dio ipak više cijeni organizaciju preko koje prima tantijeme nego kolegicu koja se sasvim nezasluženo našla na bizarnom pseudodomoljubnom udaru.