Najveća svjetska društvena mreža radi na razvoju oglašavanja za mobilne uređaje koje će biti temeljeno na vašoj lokaciji. Moglo bi biti korisno, ali i jezivo
Novi način oglašavanja već je nekoliko mjeseci u testnoj fazi, piše Bloomberg. Facebook očito računa na njega kako bi uhvatio priključak u brzorastućem tržištu mobilnog oglašavanja.
Očekuje se da će samo vrijednost tog tržišta u Sjedinjenim Državama tijekom ove godine porasti za 80 posto, na 2,61 milijardi dolara (oko 14,8 milijardi kuna). Polovicu zasad drži Google.
Cilj je oglasima pronaći ljude u trenutku kad su najbliži donošenju odluke o kupovini. U aplikacijama koje prate lokaciju korisnika vidi se stoga ogroman potencijal, između ostalog i zato što mogu ih mogu izravno navesti do proizvoda ili usluge u blizini.
Trenutno, mobilno oglašavanje pojavljuje se u obliku priča u News Feedu, zajedno s postovima korisnikovih kontakata. Oglasi se pojavljuju i na prijenosnim uređajima i na stolnim računalima. Usto, Facebook već omogućava isporuku oglasa temeljem poštanskog broja, što mu je donijelo nevolje s regulatorima zaduženim za privatnost podataka.
Facebook je dio onog što sprema već pokazao ključnim klijentima tijekom travnja ove godine. Zanimanje za oglase namijenjene isključivo mobilnim uređajima bilo je, navodno, značajno. Kada ćemo vidjeti prve takve oglase, nije objavljeno.