POČETAK KRAJA?

Facebook je postao dosadan

04.03.2013 u 11:32

Bionic
Reading

Tinejdžeri su prepoznali 'ovisničku' komponentu Facebooka i okrenuli se drugim servisima poput Instagrama. Znači li to početak kraja za Facebook?

Šokantno, ali istinito. Najpopularnija društvena mreža Facebook više nije zanimljiva mlađoj populaciji.

Tinejdžeri su se dosad pokazali kao dobri poznavatelji budućih trendova. Ono što je njima zanimljivo postat će hit.

No Facebook je postao 'stara vijest'.

Taj problem prepoznali su i u samom Facebooku i u svom izvješću za investitore naveli da 'mlađi korisnici koriste druge proizvode i usluge slične Facebooku ili kao njegovu zamjenu'.

To bi, strahuju u Facebooku, moglo rezultirati sve slabijim korištenjem te društvene mreže, padom popularnosti i u konačnici financijskim gubicima.

Smanjeni interes tinejdžera ne znači da oni napuštaju Facebook, već da ga rjeđe koriste. Umjesto njega draži su im Instagram i Snapchat.

Naime, kako je naveo Josh Miller iz Brancha u svom blogu, tinejdžeri su prepoznali 'ovisničku' stranu Facebooka.

'Facebook stvara ovisnost. Izgubiš se u njemu', rekla je Milleru njegova 15-godišnja sestra.

Zamjerke je pronašla i u Facebookovom chatu.

'Kad uključiš Facebook Chat, uvijek ti se odmah jave oni ljudi s kojima ne želiš razgovarati', pojasnila je, ali i dodala da za kontaktiranje s prijateljima ne koristi e-mail, nego Facebook Messenger.

Pa što je onda zanimljivo današnjim tinejdžerima?

Ako je suditi prema Millerovoj sestri, fotografije i servisi poput Tumblra i Instagrama. Također, besplatna komunikacija putem interneta, aplikacije koje nude mogućnost slanja besplatnih SMS-ova, chata ili uspostavljanja videopoziva.

Čini se da će Facebook morati smisliti nešto novo ukoliko želi povratiti pozornost tinejdžera, a posljednje promjene koje su uvedene u Facebook Messenger i koje omogućavaju uspostavljanje glasovnih poziva i slanje glasovnih poruka možda su korak u pravom smjeru.