Luka Sučić, koji je dosad radio u T-HT-ovom Odjelu za razvoj proizvoda i inovacija (između ostalog, i na Deezeru), pridružit će se međunarodnom timu hub:rauma u Krakowu
Podružnica u Krakowu je fokusirana na područje jugoistočne i istočne Europe, od Slovenije, Hrvatske i Srbije pa sve do Latvije, Litve, Rumunjske i Bugarske.
Hub:raum u Krakowu vodi Jakub Probola iz poljskog T-Mobilea, koji je do sada vodio odjel za inovacije, a u timu su i Cosmin Ochisor iz Rumunjskog Telekoma te Lukas Ciezla, također iz poljskog telekoma.
'U hub:raum odlazim krajem rujna. Već tijekom tog mjeseca predstavljat ću ga na konferenciji o internetu u Poljskoj. Nakon toga ću obići sva relevantna događanja za startupe u regiji, počevši od Crne Gore i konferencije Spark.Me', najavljuje Luka.
Njegova će uloga biti dvojaka: predstavljat će taj inkubator na konferencijama i drugim događanjima, ali će imati i značajnu ulogu u komunikaciji i radu sa startupima, inkubatorima i ostalim institucijama u istočnoj Europi.
Ideja za tržište od 200 milijuna ljudi
Također će biti dio evaluacijskog tima koji će ocjenjivati kvalitetu i pogodnost za investiciju pristiglih prijava. Kakvim će startupima davati prednost?
'Onima koji imaju dobro razrađenu ideju s potencijalom. U trenutku kada dolaze na prezentaciju, startupi bi trebali imati izvježbanu prezentaciju i jasnu sliku onoga što žele postići te kako će zaraditi na tome. To će biti jedno od glavnih mjerila ocjenjivanja', objašnjava.
Hub:raum je bio glavni sponzor turneje Tech Crunch in the Balkans koja je obuhvatila Bugarsku, Srbiju, Hrvatsku i Sloveniju. Hoće li biti još takvih događanja?
'To je bio samo početak. Cilj je predstaviti se u najboljem svjetlu ne samo Hrvatskoj, nego i ostatku regije. Uvijek postoji mogućnost organizacije specijaliziranog događanja', tvrdi Luka.
Kao što smo već pisali, hub:raum je telekomunikacijski startup akcelerator koji djeluje uz potporu Deutsche Telekoma i tvrtke za kapitalna ulaganja T-Venturea. Predstavlja priliku za ulazak na tržištima s više od 200 milijuna ljudi.
Žele biti glavni na (jugo)istoku Europe
Recimo, startup koji uspije proći selekciju može odabrati želi li testirati/lansirati svoj proizvod u suradnji s Deutsche Telekomom u Poljskoj, na tržištu deset puta većem od hrvatskog, i tako relativno brzo skalirati svoj posao usporedno uz dodatna financiranja.
Uz to, nudi seed investicije, podršku mreže mentora i stručnjaka, pravnu i računovodstvenu pomoć...
Traže projekte koji se bave internetom, digitalnim medijima i telekomunikacijama. Timovi trebaju imati tri, četiri člana i dobro razrađenu ideju koju je dovoljno opisati u jednoj rečenici. Uz to, trebaju navesti koje tržište i potrebe ona zadovoljava te po čemu su bolji od konkurencije.
'Cilj je da podružnica u Krakowu postane centralno mjesto za perspektivne i inovativne startupe u ovom dijelu Europe. A ja sam siguran da ćemo ga uspjeti ostvariti', zaključuje Luka Sučić.