CES 2014.

Yahoo Advertising - jedna platforma za sve oglase

08.01.2014 u 12:34

Bionic
Reading

Šefica Yahooa Marissa Mayer je tijekom CES-a najavila Yahoo Advertising, jedinstvenu platformu koja bi trebala pojednostaviti kupovinu oglasa na raznim siteovima u vlasništvu te tvrtke, uključujući Tumblr

Nova će platforma obuhvatiti sve formate, načine prikazivanja i kanale koje Yahoo danas koristi za prodaju oglasa, a dobit će i podršku u vidu podataka koje ta kompanija prikuplja o navikama i običajima svojih korisnika (njih više od 800 milijuna diljem svijeta) te alata za analize.

Upravo su ti alati bili dosad slaba točka za Tumblr, piše Mashable, jer nije bilo moguće ciljati oglasima korisnike po spolu ili lokaciji, recimo.

Oglašivači će odsad plaćati oglase na Tumblru samo ako ih korisnici reblogaju, lajkaju, prate ili ako postoji izravan link na njih. I dalje će biti moguće zakupiti sponzorirane postove, oblik oglašavanja uveden 2012. godine, samo što će i oni biti uključeni u Yahoo Advertising.

Uvođenje jedinstvene platforme smatra se smionim potezom Marisse Mayer koja je na čelo tvrtke došla također 2012. godine. Iako je tržište pozitivno djelovalo na njena nastojanja oživljavanja posrnulog internetskog diva (vrijednost dionice Yahooa skočila je za više od 160 posto u zadnjih godinu i nešto), prihodi od oglašavanja i dalje su u padu.