Japanski div e-commercea Rakuten u četvrtak je izdao priopćenje u kojem navodi kako je platio 900 milijuna američkih dolara za Viber, vrlo popularnu komunikacijsku aplikaciju na hrpi mobilnih platformi
Rakuten, o kojem je već ranije bilo riječi, ovim potezom želi nastaviti ići u pravcu ostvarivanja svog cilja - preuzimanja titule 'najbolje kompanije na svijetu kada je riječ o internetskim uslugama'. Viber, s druge strane, ima više od 300 milijuna aktivnih korisnika diljem svijeta.
U japanskoj kompaniji rekli su kako kupnja ovoga popularnog servisa za tekstualnu i glasovnu komunikaciju 'savršeno pristaje' njihovoj digitalnoj strategiji. Ovom akvizicijom žele se probiti na nova tržišta, višestrukim izborima u svojoj digitalnoj ponudi, koja će biti kombinirana s postojećim e-commerce i financijskim platformama.
Za Rakuten se navodi kako stvara kakvih 3,9 milijardi američkih dolara u prihodima samo od e-commerce platforme. Od ostalih ulaganja, vrijedi spomenuti kako je kompanija i u Pinterest uložila financijsku injekciju od 100 milijuna dolara.