Pauza.hr i drugi slični servisi dobili su oštru konkurenciju - i kod nas je stigao brzorastući servis koji olakšava naručivanje i plaćanje hrane putem interneta
Projekt Foodpanda je izašao iz berlinskog inkubatora za startupove Rocket Internet. Nedavno su dobili investiciju vrijednu 20 milijuna dolara (oko 110 milijuna kuna) za širenje poslovanja.
Osim kod nas, u ovom krugu proširenja trebali bi se pojaviti i na Bugarsku, Srbiju, Sloveniju, Kazahstan, Azerbejdžan, Tanzaniju te Ugandu. Prošle godine proširili su poslovanje u više od 20 zemalja.
Od početka rada privukli su ukupno 48 milijuna dolara (gotovo 265 milijuna kuna) investicija. U Hrvatskoj i Sloveniji projekt vodi Valeria Toth, koja je prethodno radila za Ponudu dana i Kolektivu.
Iako Foodpanda.hr nudi mogućnost plaćanja i online (umjesto samo pouzećem), to trenutno još nije moguće. Bit će uskoro, obećavaju, ali kad - nisu naveli. Usluga je zasad dostupna u Zagrebu, s time da je najavljeno širenje u Rijeku.
Osim weba, imaju i aplikacije za iOS te Android. Servis će vas odmah po otvaranju naslovnice pitati smije li koristiti podatke o vašoj lokaciji. Odgovorite li potvrdno, iskoristit će ih kako bi ponudio restorane iz svoje baze podataka koji su vam najbliži.
U našem slučaju (Trešnjevka, Zagreb), na tom je popisu bilo 19 restorana, što nije loše za servis koji tek kreće s radom.
Osim naziva i adrese, dobit ćete informacije o tome kakvu hranu restoran nudi, okvirno vrijeme dostave, da li će ju naplatiti te koliki je minimalni iznos potreban za naručivanje.
Rezultate je moguće filtrirati po nizu kriterija (vrsta restorana i hrane koju nudi, dostupne pogodnosti, dostava, samo otvoreni restorani, je li moguće plaćanje online), a imaju i dva neuobičajena - favorit Pande i Foodpanda Bingo. Za potonju pretpostavljamo da je nešto nalik Googleovom dugmetu Prati me sreća (I feel lucky).
Moguće je rezultate i sortirati - po relevantnosti, ocjenama, minimalnoj vrijednosti narudžbe i cijeni dostave.
Uz to, nude i mogućnost prednarudžbe za vrijeme kad je obično najveća navala na restorane (između 10:30 i 12 h, recimo). Naručite jelo ujutro i ono stigne u vrijeme i na adresu koju ste naveli.