U LIJESU

Kim Kardashian spremna za digitalnu smrt

29.11.2010 u 07:00

Bionic
Reading

Pop diva Lady Gaga, starleta bujnih oblina Kim Kardashian i druge zvijezde žrtvovale su svoj digitalni život na jedan dan kako bi prikupile sredstva u humanitarne svrhe

Kampanja 'Kupi život' povodom skorog Svjetskog dana borbe protiv AIDS-a želi da brojne zvijezde na jedan dan ignoriraju društvene mreže Twitter i Facebook. Kardashianka i Lady GaGa pristale su da 24 sata budu podalje od 'napasti' zvane Twitter ili Facebook, dok njihovi obožavatelji ne doniraju milijun dolara za spomenutu kampanju.

'Kim Kardashian je MRTVA', stoji na promotivnoj kampanji na kojoj lijepa starleta leži u lijesu pretvarajući se da je mrtva. 'Mrtva' Kim odjevena je u prilično izazovnu haljinu boje pudera posutu šljokicama, čime se želi sugerirati da je umrla nakon noćnog izlaska.

'Kim je žrtvovala svoj digitalni život kako bi pravi život podarila milijunima drugih', piše na reklami kojom se poziva javnost da posjeti stranicu buylife.org ili da pošalju SMS poruku.

Osim Kim i Lady GaGe u kampanji sudjeluju David LaChapelle, Justin Timberlake, Usher, Serena Williams, Jennifer Hudson i Elijah Wood, za koje se pretpostavlja da imaju 29 milijuna fanova samo na Twitteru.

Inicijativu je pokrenula zaklada pjevačice Alicie Keys 'Keep a Child Alive' koja pomaže djeci i obiteljima u Africi i Indiji koje su zaražene virusom HIV-a i AIDS-a.
'Zaista sam uzbuđena zbog ovoga jer nijedna zaklada nije dosad koristila tehnologiju na ovaj način. Nije nam cilj šokirati ljude i natjerati ih da postanu svjesni što se događa, već da da sami daju svoj doprinos samim činom sudjelovanja', rekla je Alicia Keys.