Glavni žiri šestog 25 FPS-a dodijelio je Grand Prix filmovima Rimasa Sakalauskasa, Karla Lemieuxa i Anne Abrahams
Glavni žiri šestog 25 FPS-a, u sastavu Joost Rekveld, Leila Topić i Florian Wüst, dodijelio je sljedeće nagrade i posebna priznanja:
Joost Rekveld dodijelio je Posebno priznanje Robertu Toddu i njegovom filmu 'Igra detalja' (Groundplay). Kako kaže Rekveld, radi se o '…vrlo dobro strukturiranom filmu, koji polako izgrađuje snažno vizualno iskustvo iz promatranja onoga što se događa odmah ispod površine stvari…' Grand Prix je Rekveld dodijelio Rimasu Sakalauskasu za 'Sinkronizaciju' (Synchronisation), uz objašnjenje da 'film evocira neuspjele utopije, snove svemirskoga doba i transformira vanzemaljska vozila u dojmljivu osvetu prema konkretnom nasljeđu'.
Leila Topić je Posebno priznanje dala Sarah Wood - 'Samo u kulturne svrhe' (For Cultural Purposes Only), rekavši da su rijetka djela koja 'izjednačavaju individualno ljudsko stradanje zbog političkih silnica s uništenjem i nestankom filma na tako dirljiv i diskretan način'. Grand Prix je dodijelila Karlu Lemieuxu za 'Mamori', nazvavši ga 'začudnom preobrazbom amazonske prašume u jedinstveno iskustvo svjetlosti, teksture slike i zvuka'.
Florian Wüst je Specijalno priznanje dodijelio Atsushiju Wadai za 'U oku svinje' (In a Pig's Eye). 'To je prekrasno narisan animirani film o strahotama nuklearne obitelji koje izranjaju kada fantazija provali u normalnost', rekao je. Posebno priznanje dobio je Zachary Epcar - 'Plaćenik u dijelovima' (The Salariat in Parts), a Grand Prix je dobila Anna Abrahams i njena 'Pustinja 79: 3 putovanja u nepoznato' (Desert 79 degrees, 3 Journeys into the Unknown). '…Njezini zadivljujući kadrovi i zvučne interpretacije sjevernog krajolika, njezini arhivski pronalasci i narativni izleti sadrže meditaciju o prirodi ljudskih poduhvata', kaže Wüst.
Žiri kritike (Branka Benčić, Marijan Krivak, Igor Prassel) dodijelio je Grand prix Lauri Provost za 'Monolog', uz objašnjenje: 'Slojevima pokretne i statične slike, snimljenih/režiranih i pronađenih/arhivskih materijala, te pisane i izgovorene priječi, odnosno glasa naratora i grafičkog prikaza teksta, autorica opušteno stupa u dijalog s gledateljem. Dok autoreferencijalnim strategijama problematizira i ironizira svoju ulogu redateljice, istovremeno ukazuje na filmske postupke koji i sami postaju sadržaj djela.'
Posebno priznanje žirija kritike dobio je ponovo Rimas Sakalauskas i njegova 'Sinkronizacija' (Syncronization). Kako kaže žiri, 'očuđujući elemente socijalističke arhitekture sovjetskog razdoblja, autor angažira njihovu monumentalnosti i simbolički kapital da bi iz područja svakodnevnice skliznuli u polje začudnog i neobičnog. Oslobađajući ih prvotne namjene, postaju detektori stanja iskoračenja iz uobičajenih odnosa'.
Nagrada Fuji koju dodjeljuje Udruga za audiovizualna istraživanja 25 FPS-a pripala je autorici Rei Hayama za njezin film 'Dijete zakapa mrtve kukce' (Kodomo ga Mushi no Shigai wo Umeni Iku), koju će dobiti u filmskome materijalu.