Iako još nije preuzeo kontrolu nad Mercatorom, Agrokor je već počeo potragu za kupcima 96 prodavaonica, kojih se mora riješiti po nalogu Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja
AZTN je objavio listu prodavaonica na hrvatskom tržištu koje Agrokor namjerava prepustiti konkurenciji. Radi se o 50 trgovina Konzuma i 46 prodajnih mjesta Mercatora Hrvatska čiji ukupni prihod čini gotovo 60 posto prihoda Mercatora-H.
Mjere dezinvestiranja prije svega su usmjerene na Grad Zagreb i Zagrebačku županiju gdje je Konzum i prije koncentracije bio tržišni lider i gdje bi provedba koncentracije imala najznačajniji negativni učinak.
U Zagrebu se traži kupac (ili zakupac) za 17 trgovina Konzuma i devet trgovina Mercatora Hrvatska. Kada je riječ o Konzumu, uglavnom se radi o manjim prodajnim mjestima, dok su iz Mercatorove mreže za prodaju izdvojeni i veliki centri. Tako će se na bubnju naći četiri Getroa u Zagrebu (Vrbani, Črnomerec, Novi Zagreb, Sesvete) i tri Mercatorova supermarketa (Importanne, Mamutica, Rebro).
U još 13 županija ukupno će biti ponuđeno na prodaju ili u zakup 51 prodajno mjesto. Između ostaloga, u ponudi će se naći sedam dućana Konzuma u Varaždinu, četiri prodavaonice Mercator u Velikoj Gorici i četiri prodajna mjesta Mercatora u Požegi.
AZTN je postavio stroga pravila kojih se Agrokor mora pridržavati kod pronalaženja investitora. Tako novi korisnik prodajnih mjesta ne smije biti osoba povezana s Agrokorom ili Mercatorom ili članovima njihovih uprava. To mora biti ozbiljan ulagač koji raspolaže financijskim sredstvima na osnovi kojih se opravdano može pretpostaviti da će moći poslovati na tržištu.
U slučaju da za pojedina prodajna mjesta postoji više kvalificiranih ponuđača, prednost će imati neposredni konkurent na tržištu koji ponudi veću cijenu ili ponuđač za stjecanje više prodavaonica.
Prodaju ili zakup Agrokor mora ponuditi po razumnoj cijeni. To je cijena koja se ne smatra bagatelnom odnosno ne ukazuje na osnovanu sumnju na sklapanje štetnog ugovora u smislu odredaba Kaznenog zakona Republike Hrvatske.
U slučaju da ne pronađe novog korisnika prostora u skladu s uvjetima AZTN-a u roku od tri godine, sva prodajna mjesta koja nisu prodana, dana u zakup ili prenamijenjena za drugu djelatnost, Agrokor će morati zatvoriti u roku od mjesec dana od isteka roka za promjenu namjene i neće ih moći ponovo otvoriti prije isteka roka od pet godina.