GRAĐANI, ŠALJITE PRITUŽBE!

Zbog korupcije Holding uručio 36 izvanrednih otkaza

14.09.2011 u 09:29

Bionic
Reading

Iz Zagrebačkog holdinga (ZH) su priopćili da su u posljednje tri godine učinili značajan iskorak u transparentnom i zakonitom poslovanju te da sustavno provode politiku nulte tolerancije koruptivnog ponašanja i nesavjesnog obavljanja radnih zadataka

U priopćenju podsjećaju da su u tri godine poduzeli niz radnji u cilju povećanja transparentnosti poslovanja tvrtke: od uspostave Službe za unutarnju reviziju i kontrolu i usvajanja Etičkog kodeksa za zaposlenike do ustroja Povjerenstva za reklamaciju potrošača i Etičkog povjerenstva, koje razmatra prijave nepravilnosti. Prvi put je izvršena i dodjela donacija preko javnog natječaja s nezavisnim članovima Povjerenstva za odabir, a Holding je, dodaju, uspostavio i telefonske linije (01/ 6420 073, 074) i adresu e-pošte (info@zgh.hr), pomoću kojih je u prvoj polovici ove godine odgovoreno na šest tisuća upita građana.

Tako su, od 2008. do 2011, podigli 40 kaznenih prijava protiv radnika zbog različitih kaznenih djela, a uručeno je i 36 izvanrednih otkaza zbog kršenja obaveza iz radnog odnosa.

'Te činjenice govore u prilog tvrdnji da je riječ o iznimnom iskoraku Zagrebačkog holdinga u transparentnom i zakonitom poslovanju te da se sustavno provodi politika nulte tolerancije na koruptivno ponašanje i nesavjesno obavljanje radnih zadataka. Također, Služba za unutarnju reviziju i kontrolu redovito provodi kontrolu poslovanja po podružnicama te reagira na sve dojave o mogućim nepravilnostima. Na ovaj način je stvorena klima unutar tvrtke u kojoj se potiču i ohrabruju zaposlenici da prijave sumnje o nepravilnostima i nezakonitostima', stoji u priopćenju koje je potpisao direktor Službe za korporativne komunikacije Dušan Viro.

Također se osvrnuo na informacije iz medija i izvješće Državne komisije za kontrolu javne nabave po kojima Zagrebački holding d.o.o. ima najveći broj žalbi na postupak javne nabave naglasivši da je u 2010. Služba za nabavu provela više od pet tisuća postupaka, a da se 25 prihvaćenih žalbi pretežito odnosilo na minorne propuste tehničke prirode, poput pogrešnog naziva ponuditelja u Upisniku o zaprimanju ponuda i slično.

'Izražavamo žaljenje što se u dijelu medija 13 tisuća zaposlenika koji savjesno i profesionalno obavljaju radne zadatke izjednačava s nekolicinom koji protuzakonitim radnjama ruše ugled zaposlenika i tvrtke', naveo je Viro.

Zahvalio je građanima koji izražavaju potporu Zagrebačkom holdingu u borbi protiv korupcije i što su im pomogli da otkriju nezakonite radnje u podružnici Vodoopskrba i odvodnja te ih je pozvao da uočene nepravilnosti prijavljuju i dalje e-poštom eticko.povjerenstvo@zgh.hr ili Povjerenstvu za reklamacije potrošača na adresu Zagrebački holding d.o.o., Ulica grada Vukovara 41.