Općine Zagvozd i Baška Voda izašle su u javnost s izjavama kako neće dati suglasnost za izgradnju naplatnih kućica sa sjeverne i s južne strane tunela Sv. Ilija
Projektant IGH, u ime investitora HAC-a, zatražio je suglasnost općine Zagvozd za izradu projekta i realizaciju postavljanja naplatnih kućica i rampa sa sjeverne strane tunela Sv. Ilija, kako bi ishodovao i ostale potrebite dozvale. No općinsko vijeće Zagvozda odbilo je dati suglasnost.
Načelnik općine Zagvozd Miroslav Gaće kazao nam je kako idejni projekt, koji su dobili na uvid, nije u skladu s izmjenama i dopunama prostornog plana Splitsko-dalmatinske županije i prostornog plana općine Zagvozd te da ne mogu mogli dati suglasnost za taj projekt na području općine Zagvozd, na kojemu bi trebale biti postavljene naplatne kućice za naplatu tunelarine sa sjeverne strane Biokova.
Nekoliko dana kasnije, i predstavnici općine Baška Voda izjavili su kako ni oni neće dati suglasnost za postavljanje naplatnih kućica s njihove strane.
No ostaje nejasno zašto su općina Baška Voda i Zagvozd sada odlučili da se kućice ne uklapaju u prostorni plan i da neće dati suglasnost, kada su prije jedanaest godina, u listopadu 2002. na sastanku stalnog Vladinog povjerenstva, sastavljenog od predstavnika ministarstava i predstavnika lokalne samouprave (Blaženko Dedić, načelnik općine Zagvozd i Joško Roščić, načelnik općine Baška Voda), pozitivno se izjasnili o ovome projektu, dali svoju suglasnost za pribavljanje lokacijske dozvola, kako za tunel tako i za prilazne ceste, nakon čega je pročelnik Županijskog ureda za ceste Ivo Peko, 25. veljače 2003., rekao da je tunel Sv. Ilija predviđen Županijskim prostornim planom izjavivši tada: 'Tunel je ušao u prostorni plan Županije koncem listopada 2002., a tome su prethodile brojne studije i analize.'
No bez obzira na negodovanje Zagvozda i Baške Vode, kućice će biti postavljene i naplata tunelarine će sigurno biti, jer, kako nam je objasnila Kata Kuprešak iz HAC-a: 'Naplatne kućice predstavljaju opremu ceste kao npr. rasvjeta ili prometna signalizacija pa se u tom smislu i ne predviđaju prostornim planom. Ni na jednoj cesti nismo uvrštavali naplatu u prostorni plan. Stoga to nije bilo potrebno ni u tunelu Sveti Ilija. Pored toga, naplata tunelarine već je bila prvobitno predviđena i za to postoji rješenje o procjeni utjecaja na okoliš iz 2002. godine.'