RAČUN JE OSTAO AKTIVAN

Je li pod istragom Bandićeva predsjednička kampanja?

19.10.2014 u 23:02

Bionic
Reading

Uhićenja Milana Bandića, Slobodana Ljubičića, Petra Pripuza, Ivana Tolića i još 15 zasad neimenovanih ljudi nisu iznenadila bolje poznavatelje događanja u Gradu Zagrebu. Dug niz godina piše se o aferama u kojima su se oni spominjali kao glavni akteri. Iako iz policije, USKOK-a i DORH-a nema službene potvrde onoga što se akterima uhićenja stavlja na teret, neslužbeno se doznaje da je u fokusu istražitelja bila i predsjednička kampanja Milana Bandića iz 2009.

Bila je to jedna od najskupljih i najraskošnijih kampanja u hrvatskoj povijesti, Bandićeva popularnost bila je na vrhuncu, kriza je već stigla, ali donatori su se prvom čovjeku Zagreba nudili sa svih strana. Prema onome što je prijavljeno DIP-u, Bandić je u toj kampanji prikupio 8,6 milijuna, a potrošio 15,2 milijuna kuna. Zbog manjka od 6,6 milijuna kuna već u siječnju 2010. nagađalo se da bi se tadašnji državni odvjetnik Mladen Bajić mogao pozabaviti Bandićem iako je Vesna Majher, financijska šefica kampanje, tvrdila da će se, ukoliko se razlika ne namakne, dignuti kredit.

Što se kasnije dogodilo i je li razlika namirena, javnosti je ostalo nepoznato. Danas se neslužbeno doznaje da je krim policija otkrila račun koji je ostao 'živjeti' i nakon kampanje te su na tom računu zabilježena sredstva iz smjera Holdinga i nakon što je završena.

Na samoj kampanji na terenu radilo je nekoliko agencija predvođenih Digitelom. Neslužbeno doznajemo da je policija prije određenog vremena baš iz ove agencije izuzela dokumente vezane za predsjedničku kampanju. Ozren Kanceljak, prvi čovjek Digitela, kaže kako policija, otkad je on na čelu tvrtke, od svibnja ove godine, nije bila u njoj. Isto tvrdi i Kristina Laco, a ona je s Aljošom Roksandićem prije Kanceljaka vodila navedenu marketinšku tvrtku.

'Koliko ja znam, policija nije bila u Digitelu u periodu dok sam ja bila u njemu', navela je Laco. Do Rokasndića pak nismo uspjeli doći jer na telefonske pozive i poruke nije odgovarao. Boris Malešević, koji je sa svojim Designsystemom radio u kampanji, kaže da o svemu zapravo vrlo malo zna. 'Dobio sam posao u kampanji. Ljudi koji rade na kampanji ne pitaju otkud novac stiže, nego razmišljaju o tome kako ga potrošiti', kratko je poručio Malešević.
 
Božo Skoko, suvlasnik Mileniumm promocije, tvrtke koja je u to vrijeme bila vlasnički povezana s Digitelom, a danas više nije, kaže da je Mileniumm vodio tek manji segment posla u predsjedničkoj kampanji i da je Designsystem kordinirao sa svim, a da je Digitel Medijski Servisi vodio zakup medijskog prostora. O policijskim izuzimanjima dokumentacije nije imao saznanja.