Zagrebački mostovi vape za obnovom
Izvor: tportal.hr / Autor: Andreja Žapčić
Zagrebački mostovi vape za obnovom
Izvor: tportal.hr / Autor: Andreja Žapčić
Dok Savski most čeka neke bolje dane, susjednom Jadranskom mostu konačno slijedi uređenje prilaza kojim se predviđa rekonstrukcija dijela Savske ceste, kolnika i pješačke staze dužine 130 metara te uređenje odvodnje i rekonstrukcija stepenica koje spajaju Savsku i Jadranski most
Da je uređenje prilaza Jadranskom mostu prijeko potrebno, tportal je upozorio još prije nekoliko mjeseci, kada smo zabilježili da je na dijelu Savske ceste od Jarunske ceste do Jadranskog mosta asfalt u dotrajalom stanju, a iz Grada su objasnili da je to zbog prijekopa novih instalacija i velikog autobusnog prometa. Stubama, koje su oštećene i dotrajale toliko da se već nazire armatura armiranog betona, nedostaju dijelovi ograde. Kulir ploče opločenja podesta su pak ispucale ili ih ni nema, a odvodnja je zbog slijevanja kiše, na što su već ranije upozoravali i građevinski vještaci, jedan od ključnih problema.
Grad Zagreb raspisao je ljetos javni natječaj za uređenje prilaza Jadranskom mostu, a ovih je dana od tri zaprimljene ponude za izvođača po kriteriju najniže cijene odabrana tvrtka P.G.P. koja će za nešto više od dva milijuna kuna (2.045.311,25 kuna što uključuje i PDV) u sljedećih par mjeseci izvesti radove na rekonstrukciji dijela Savske ceste, kolnika i pješačke staze dužine 130 metara te uređenje odvodnje i rekonstrukciju stepenica koje spajaju Savsku i Jadranski most. Riječ je o tvrtki specijaliziranoj za niskogradnju - izgradnju cesta i prometnica te vodovod i kanalizaciju, koja je osim s primjerice Hrvatskim cestama i Janafom već surađivala sa Zagrebačkim holdingom.
No kao što je već u nekoliko navrata tportal upozoravao, za obnovom i to prvenstveno iz sigurnosnih, a ne estetskih razloga, vape i ostali zagrebački mostovi poput Mosta slobode s kojega ispadaju kameni blokovi te Savski most u slučaju kojega bi, kako već godinama ističe struka, na javnom natječaju trebalo urediti i okretište tramvaja i autobusa kao cjelinu. Iz Gradskog ureda za prostorno uređenje i izgradnju, podsjetimo, za tportal su ustvrdili da su zagrebački mostovi sigurni, ali uz najavu da će ih IGH pregledati ove godine. Međutim, na sanaciju, unatoč višekratnim obećanjima gradonačelnika Milana Bandića unazad nekoliko godina, iz Grada su poručili da zasad ne bi trebalo računati.