18. lipnja

HUDI organizira DigitalPub Day 2.0: Inspiracija, znanje i networking za digitalne stručnjake

16.05.2024 u 16:06

Bionic
Reading

Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) organizira DigitalPub Day 2.0, ekskluzivni jednodnevni event za stručnjake digitalne industrije, bogat prilikama za učenje i povezivanje

HUDI, vodeće strukovno udruženje koje okuplja online medije i ostale industrije povezane s digitalnim izdavaštvom i oglašavanjem, s ponosom najavljuje drugo izdanje DigitalPub Day-a, koje će se održati 18. lipnja 2024. godine u Wespa spaces u Green Goldu. Ovaj događaj okupit će HUDI osnivače, članove i ostale vrhunske stručnjake iz digitalne industrije kako bi međusobno razmijenili znanje, iskustva i ideje.

'Digitalno izdavaštvo i online mediji su industrija koja se brzo razvija i ovakva druženja predstavljaju odličnu priliku da dijelimo međusobna iskustva. Na taj način se učinkovitije prilagođavamo konstantno mijenjajućem medijskom okruženju i bolje pristupamo svojim korisnicima' – izjavio je Ozren Kronja, izvršni direktor, HUDI.

Predavanja stručnjaka iz digitalne industrije

Ovogodišnji DigitalPub Day obilježit će predavanja renomiranih stručnjaka iz digitalne industrije, koji će svoje teme predstaviti u formi kratkih, ali izuzetno motivirajućih govora. HUDI nastavlja svoje partnerstvo s Google News Initiative. Njihova predstavnica Natalia Żaba, zadužena za promicanje znanja i vještina u centralnoj i istočnoj Europi, s dugogodišnjim iskustvom izvještavanja o organiziranom kriminalu i korupciji, podijelit će svoje spoznaje o debunkingu s okupljenom publikom.

Uz predavanje navedene stručnjakinje, gosti će se upoznati s radom Momentuma, austrijske agencije specijalizirane za izradu digitalnog AdEx-a s više od 15 godina iskustva, koja će predstaviti najnovije trendove u području HUDI AdEx-a.

Najava ovogodišnjeg SoMo borca

DigitalPub Day također će uključiti showcase uspješnih projekata u digitalnoj industriji u Hrvatskoj uz koje se sudionici mogu upoznati s najnovijim dostignućima i inovacijama. Program će zaključiti predstavljanje ovogodišnjeg SomoBorca, najbitnijeg događaja u svijetu digitalnih inovacija u regiji.

Zatvoreni tip ovog događaja osigurava intimnu atmosferu i mogućnost boljeg upoznavanja svim okupljenima, a time i više prilika da iz prve ruke saznaju o najnovijim trendovima i uspješnim projektima.

Izvršni odbor HUDI čine Igor Cenić, član upravnog odbora Hanza Medije, Marin Katušić, direktor razvoja sadržaja, Index promocija, Maja Blumenšajn, direktorica novih medija Nove TV, Tonko Weissmann, izvršni potpredsjednik i član uprave RTL-a Hrvatska, Zoran Turković, izvršni direktor i član uprave u 24sata, te Miran Pavić, osnivač i direktor Telegram Media Grupe; dok je predsjednik HUDI-a Matej Lončarić, glavni direktor digitalnog poslovanja, CME Adria.

O HUDI-ju: Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) vodeće je strukovno udruženje za okupljanje online medija i svih ostalih industrija koje sudjeluju u digitalnom oglašavanju. Osnovali su je Hanza Media, Index promocija, Nova TV, RTL Hrvatska, Styria i Telegram Media Grupa. Sve novosti iz Hrvatske udruge digitalnih izdavača možete pratiti na HUDI webu, Facebooku, Instagramu ili LinkedInu.