Trenutna tehnologija baterija najveći je kamen spoticanja u široj implementaciji električnih automobila
Aktualni baterijski paketi koje proizvođači ugrađuju u automobile se preskupi, ne nude dovoljno autonomije, zahtijevaju predugo punjenje, skloni su pregrijavanju, te u slučaju težih prometnih nesreća mogu dovesti do požara.
Kao potencijalno rješenje nameću se takozvane čvrste baterije, a BMW je upravo objavio kako je ušao u partnerstvo s američkom kompanijom Solid Power s ciljem razvoja ovakvih akumulatorskih sustava za svoje sportske modele.
Za razliku od trenutnih litij-ionskih baterija koje koriste ćelije s tekućim ili elektrolitom u formi gela, čvrste baterije raspolažu, baš kako im ime kaže, čvrstim provodljivim materijalom koji im, između ostalog, jamči značajno brže punjenje i dužu autonomiju.
Također su, navodno, jeftinije za izradu.
Bavarci planiraju krenuti s ugradnjom ovih baterija u svoje automobile do 2026, a na istom putu su i brojni drugi proizvođači koji također značajna sredstva ulažu u istraživanje i razvoj baterijskih sklopova iduće generacije.