U stvaranju nove generacije krenulo se od nule, ali još se ne zna hoće li osim električne verzije biti i onih s benzinskim i dizelskim motorima
Renault je predstavio konceptnu verziju sljedeće generacije lakog dostavnog vozila Kangoo, koji će se pojaviti sljedeće godine, i to kao potpuno novi model, koji će biti izgrađen na drugačijoj platformi od one koja se koristi u trenutnoj verziji i proizvodi još od 2007. godine.
Novi Kangoo prikazan je kao koncept električnog vozila na baterije i ime mu je Kangoo Z.E. Francuski proizvođač rekao je da je to dizajn 'čiste ploče', sugerirajući time da su novu generaciju Kangooa osmislili iz nule. Koncept je sadrži 80 posto onoga kako će serijska verzija izgledati. Izgradit će se na zajedničkoj platformi alijanse Renault-Nissan-Mitsubishi, izjavili su odgovorni iz Renaulta na predstavljanju u utorak. No, nisu naveli točno o kojoj se platformi radi.
Kangoo je klasificiran kao 'kombi koji je nastao iz automobila', što znači da je izgrađen na platformi putničkih automobila. Prema podacima JATO Dynamicsa, Kangoo je zauzeo treće mjesto u prodaji lakih dostavnih vozila koji su nastali iz osobnih automobila u Europi u 2018., s prodanih ukupno 73.123 primjeraka, iza dva modela PSA grupe, Peugeot Partnera, s 89.412 komada i Citroën Berlinga s 92.452 prodaje. Najnovija generacija kombija proizvedenih iz automobila PSA, uključujući i Opel/Vauxhall verziju, krenula je u prodaju krajem 2018. godine.
Iz Renaulta su izjavili da je Kangoo koncept 'dizajniran kao putnički automobil' s duboko oblikovanim stranama, velikim lukovima blatobrana i naglašenim 'ramenima' straga. Renaultov šef dizajna, Laurens van den Acker, rekao je da su ranije verzije Kangooa imale dizajn koji bi se mogao opisati kao 'forma koja slijedi funkciju', ali će sljedeći stil Kangooa biti više fluidan, dinamičan i mišićav, s više osobnosti. Dizajn prednjeg dijela, s prednjim svjetlima, koja odražavaju stil Renaultovih osobnih modela automobila. Ta je tema prenešena na dorađene verzije modela većih lakih dostavnih modela Trafica i još većeg Mastera, koji su također predstavljeni u utorak.
Dužnosnici Renaulta rekli su da neće komentirati hoće li izaći i nova verzija Mercedes-Benz Citana na bazi novog Kangooa. Ova dva modela proizvode se u Renaultovoj tvornici u Maubeugeu, Francuska, zajedno s Nissanovom verzijom, NV250. O nastavku suradnje Daimlera i alijanse Renault-Nissan ništa se još službeno ne zna.
Iako je jučer predstavljen koncept nove generacije Kangooa, detaljnijih specifikacija zasad nemamo. Nije poznato hoće li novi Kangoo jednom kad izađe na tržište zadržati postojeću paletu benzinskih i dizelskih motora. Ako ne bude tako, zanimljivo će biti gledati na koji način će Renault pristupiti tradicionalnijim poslovnim kupcima, koji jednostavno žele rješenje transporta manjih količina robe uz pristupačnu cijenu radnog vozila.