Hibridiziranjem linije Cayenne, Porsche može pružiti vozne performanse koje se očekuju od marke, istovremeno zadovoljavajući globalne standarde o emisiji štetnih plinova
Dok se njemački proizvođač sportskih automobila Porsche intenzivno sprema za lansiranje Taycana, svog prvog potpuno električnog sportskog modela, istovremeno uvodi plug-in hibridne pogonske sklopove na svom SUV-u Cayenne i to u modelima Cayenne Turbo S E-Hybrid i Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé, kao i Cayenne E-Hybrid Coupé.
Oba top-modela će biti opremljena s 4,0-litrenim twin-turbo V8 benzinskim motorom u kombinaciji s električnim motorom koji će zajedno isporučiti snagu od 680 KS (500 kW). Pametna interakcija V8 motora snage 550 KS (404 kW) i električni motor snage 136 KS (1200 kW) integrirani su s osmerobrzinskim Tiptronic S mjenjačem i litij-ionskom baterijom od 14,1 kWh koja nudi 30 posto više energetskog kapaciteta od baterije korištene u hibridnim Cayenneovim modelima prethodne generacije, rekli su iz Porschea. Ugrađeni punjač od 7,2 kW uključen je kao standardna oprema na oba modela. Poboljšani punjač omogućuje da se baterija potpuno napuni u samo 2,4 sata kada koristite 400-voltnu vezu sa 16-amperskim osiguračem. Proces punjenja traje šest sati od uobičajene kućne utičnice nazivne snage 230 volti i 10 ampera.
Maksimalni okretni moment je 900 Nm, a oba modela ubrzavaju od 0 do 100 km/h za samo 3,8 sekundi, uz maksimalnu brzinu od 295 km/h. Cayenne Turbo S E-Hybrid i Turbo S E-Hybrid Coupé mogu voziti do 40 kilometara na struju uz nultu emisiju. Prema NEDC potrošnja goriva im je 3,9 do 3,7 l/100 km, a potrošnja struje 19,6–18,7 kWh/100 km.
Pored dva vrhunska top-modela, paleta hibridnog pogona iz Porschea sada uključuje i novi Cayenne E-Hybrid Coupé sa sistemskom snagom od 462 KS (340 kW) uz kombiniranu potrošnju goriva 3,2–3,1 l/100 km, a potrošnja električne energije 18,7–17,7 kWh/100 km, emisija CO2 u kombinaciji je 75–72 g/km). Najveći okretni moment je 700 Nm, a električni raspon do 43 kilometra. Cayenne E-Hybrid Coupe kombinira 3,0-litreni V6 turbobenzinac i električni motor. Ubrzanje od 0 do 100 km/h je 5,1 sekundu, a krajna brzina 253 km/h.
Cayenne je bio Porscheov treći najprodavaniji model u Europi do lipnja, s prodajom od 5783 komada, prema JATO Dynamicsu, što je pad od 25 posto u odnosu na 7753 u 2018. Manji crossover Macan je najbolje prodavani model, s porastom od 16 posto s 14.055 komada, a slijedi ga model 911, kojem je prodaja pala za 42 posto, na 7388 komada.
Hibridiziranjem linije Cayenne, Porsche može pružiti vozne performanse koje se očekuju od marke, istovremeno zadovoljavajući globalne standarde o emisiji štetnih plinova.
Cayenne E-Hybrid Coupé ima sportska sjedišta s pomicanjem u osam smjerova, stakleni panoramski krov i 20-colne kotače. Svi modeli imaju Acid Green boju oko svojih Porsche oznaka i na svojim kočionim čeljustima.
Turbo S E-Hybrid Coupe i E-Hybrid Coupé dijele isti dizajn kao i ostali derivati Cayenne Coupéa. No linija krova je za 20 mm niža, a širina stražnjeg traga kotača povećana je za 18 mm.
Za Cayenne Coupé, Porsche je kombinirao fiksni spojler iznad stražnjeg stakla s novim prilagodljivim stražnjim spojlerom ispod njega. Prilagodljivi spojler proširio se za 130 mm i aktivira se na brzinama od 90 km/h ili više kako bi poboljšao aerodinamičku stabilnost.