Hibridni pogon

Najjači Porsche Cayenne dolazi sa nevjerojatnih 680 KS, a zbog emisije štetnih plinova ima zanimljiv odabir motora

15.08.2019 u 22:08

Bionic
Reading

Hibridiziranjem linije Cayenne, Porsche može pružiti vozne performanse koje se očekuju od marke, istovremeno zadovoljavajući globalne standarde o emisiji štetnih plinova

Dok se njemački proizvođač sportskih automobila Porsche intenzivno sprema za lansiranje Taycana, svog prvog potpuno električnog sportskog modela, istovremeno uvodi plug-in hibridne pogonske sklopove na svom SUV-u Cayenne i to u modelima Cayenne Turbo S E-Hybrid i Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé, kao i Cayenne E-Hybrid Coupé.

Oba top-modela će biti opremljena s 4,0-litrenim twin-turbo V8 benzinskim motorom u kombinaciji s električnim motorom koji će zajedno isporučiti snagu od 680 KS (500 kW). Pametna interakcija V8 motora snage 550 KS (404 kW) i električni motor snage 136 KS (1200 kW) integrirani su s osmerobrzinskim Tiptronic S mjenjačem i litij-ionskom baterijom od 14,1 kWh koja nudi 30 posto više energetskog kapaciteta od baterije korištene u hibridnim Cayenneovim modelima prethodne generacije, rekli su iz Porschea. Ugrađeni punjač od 7,2 kW uključen je kao standardna oprema na oba modela. Poboljšani punjač omogućuje da se baterija potpuno napuni u samo 2,4 sata kada koristite 400-voltnu vezu sa 16-amperskim osiguračem. Proces punjenja traje šest sati od uobičajene kućne utičnice nazivne snage 230 volti i 10 ampera.

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Izvor: Promo fotografije / Autor: Porsche AG

Maksimalni okretni moment je 900 Nm, a oba modela ubrzavaju od 0 do 100 km/h za samo 3,8 sekundi, uz maksimalnu brzinu od 295 km/h. Cayenne Turbo S E-Hybrid i Turbo S E-Hybrid Coupé mogu voziti do 40 kilometara na struju uz nultu emisiju. Prema NEDC potrošnja goriva im je 3,9 do 3,7 l/100 km, a potrošnja struje 19,6–18,7 kWh/100 km.

Pored dva vrhunska top-modela, paleta hibridnog pogona iz Porschea sada uključuje i novi Cayenne E-Hybrid Coupé sa sistemskom snagom od 462 KS (340 kW) uz kombiniranu potrošnju goriva 3,2–3,1 l/100 km, a potrošnja električne energije 18,7–17,7 kWh/100 km, emisija CO2 u kombinaciji je 75–72 g/km). Najveći okretni moment je 700 Nm, a električni raspon do 43 kilometra. Cayenne E-Hybrid Coupe kombinira 3,0-litreni V6 turbobenzinac i električni motor. Ubrzanje od 0 do 100 km/h je 5,1 sekundu, a krajna brzina 253 km/h.

Cayenne je bio Porscheov treći najprodavaniji model u Europi do lipnja, s prodajom od 5783 komada, prema JATO Dynamicsu, što je pad od 25 posto u odnosu na 7753 u 2018. Manji crossover Macan je najbolje prodavani model, s porastom od 16 posto s 14.055 komada, a slijedi ga model 911, kojem je prodaja pala za 42 posto, na 7388 komada.

Cayenne Turbo S E-Hybrid
  • Cayenne Turbo S E-Hybrid
  • Cayenne Turbo S E-Hybrid
  • Cayenne Turbo S E-Hybrid
  • Cayenne Turbo S E-Hybrid i Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé
  • Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé
    +5
Cayenne Turbo S E-Hybrid i Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé Izvor: Promo fotografije / Autor: Porsche AG

Hibridiziranjem linije Cayenne, Porsche može pružiti vozne performanse koje se očekuju od marke, istovremeno zadovoljavajući globalne standarde o emisiji štetnih plinova.

Cayenne E-Hybrid Coupé ima sportska sjedišta s pomicanjem u osam smjerova, stakleni panoramski krov i 20-colne kotače. Svi modeli imaju Acid Green boju oko svojih Porsche oznaka i na svojim kočionim čeljustima.

Turbo S E-Hybrid Coupe i E-Hybrid Coupé dijele isti dizajn kao i ostali derivati ​​Cayenne Coupéa. No linija krova je za 20 mm niža, a širina stražnjeg traga kotača povećana je za 18 mm.

Za Cayenne Coupé, Porsche je kombinirao fiksni spojler iznad stražnjeg stakla s novim prilagodljivim stražnjim spojlerom ispod njega. Prilagodljivi spojler proširio se za 130 mm i aktivira se na brzinama od 90 km/h ili više kako bi poboljšao aerodinamičku stabilnost.