Cijena svakako diktira popularnost određenog proizvoda, no čini se kako ipak nije presudna
Na najbolji način ovo dokazuje Tata Nano, automobil koji je svjetsku slavu postigao podatkom da je, bez konkurencije, najjeftiniji automobil na svijetu.
Kad je Indijski mališan krenuo u prodaju prije deset godina, početna cijena iznosila mu je svega 2.000 američkih dolara.
Čak je i redizajn i temeljito obogaćivanje opreme podiglo cijenu na tek 3.125 dolara što je još uvijek, složit ćete se, besramno mali iznos za potpuno novi, funkcionalan automobil.
Sve ovo Nanu nije pomoglo da osvoji srca potrošača. Navodno siromašniji Indijci nisu htjeli biti viđeni u najjeftinijem automobilu na svijetu, te je Nano od početka proizvodnje bilježio tržišne rezultate ispod očekivanja.
Automobilu nije pomoglo ni uvođenje osvježenja kao što su USB-priključak, Bluetooth i servo upravljač, a koliko je popularnost potonula možda najbolje svjedoči podatak da je Tata u lipnju prodala samo jedan primjerak.
Izvoz automobila bio je još gori. U lipnju ove godine izvan Indije nije isporučen niti jedan Nano. Usporedbe radi, prošle godine u istom periodu prodano ih je 25.