ID.4 je trebao imati svoju svjetsku premijeru na ovogodišnjem sajmu automobila u New Yorku u travnju, no nakon što je isti odgođen zbog pandemije koronavirusa, njegova se premijera očekuje u narednih nekoliko mjeseci
Volkswagen je u ožujku ove godine potvrdio da će se drugi automobil koji će biti izgrađen na njihovoj modularnoj električnoj platformi MEB zvati ID.4, a mogli smo ga vidjeti samo prilično zamaskiranog na sajmu automobila u Frankfurtu prošlog rujna. Tadašnji je glavni operativni direktor marke Volkswagen, a danas izvršni direktor ove marke, Ralf Brandstätter za ovaj model rekao: 'Kao i ID.3, i ID.4 će se pojaviti na tržištu kao vozilo neutralno po pitanju emisije ugljika. Proizvoditi ćemo i prodavati ID.4 u Europi, Kini i Sjedinjenim Državama.'
ID.4 je trebao imati svoju svjetsku premijeru na ovogodišnjem sajmu automobila u New Yorku u travnju, no nakon što je isti odgođen zbog pandemije koronavirusa, očekuje se da ga VW pokaže javnosti u narednih nekoliko mjeseci. No da niti jedan novi model, pogotovo onaj od kojeg svjetska javnost mnogo očekuje, ne može ostati dugo skriven od očiju znatiželjne javnosti potvrđuju i slike koje su se pojavile na internetu.
Slike ID.4 koje prikazuju proizvodnu verziju Volkswagenova potpuno električnog crossovera, koji će se u početku nuditi s pogonom na stražnje kotače i dometom do 500 kilometara, sadržane su u VW podnescima kineskom Ministarstvu industrije i informacijske tehnologije (Ministry of Industry and Information Technology - MIIT). Slike su dio dokumenata koje sve tvrtke moraju dostaviti kako bi stekle odobrenje za modele u Kini.
Prema objavljenim slikama na internetu vidi se kako će proizvodna verzija ID.4 izgledati izvana, čime su se obistinile tvrdnje kako će dijeliti slične dizajnerske karakteristike i svojstva hatchback modela ID.3. Dokumenti također potvrđuju da će crossover biti dugačak 4592 mm, širok 1852 mm i visok 1629 mm, s međuosovinskim razmakom od 2765 mm.
ID.4 će se u početku lansirati s pogonom na stražnje kotače, dok će se naknadno u portfelj dodati električna inačica pogona na sve kotače. Visokonaponska baterija smještena je u blizini središta podnice kako bi se stvorilo nisko težište i optimalno u smislu vozne dinamike, uz izuzetno uravnoteženu raspodjelu opterećenja na osovinama. Kao i svi drugi MEB modeli, ID.4 nudi obilje unutarnjeg prostora zahvaljujući kompaktnoj tehnologiji električnih pogona. Potpuno digitalni kokpit SUV-a s nultom emisijom jasno je strukturiran. Njime se rukuje ponajprije pomoću dodirnih površina i inteligentnim, intuitivnim upravljanjem glasom.
Za Volkswagen ID.4 i ID.3 predstavljaju važne prekretnice u nastojanju marke da postane potpuno neutralna na ugljik do 2050. godine - u skladu s Pariškim klimatskim sporazumom. Model ID.4 će biti u ponudi s nizom različitih baterijskih opcija, od kojih će najveća navodno biti ona kapaciteta 83 kWh s dometom do 500 km prema WLTP ispitnom ciklusu.
Budući VW ID.4 se planira proizvoditi u Volkswagenovim tvornicama u Njemačkoj, Kini i SAD-u, čime će dobiti status globalnog modela, za razliku od manjeg modela ID.3 koji se ne planira prodavati u SAD-u.