Audi Q7 Facelift

Q7 je dobio novo lice: Pogledajte što sve donosi osvježena verzija luksuznog modela

01.07.2019 u 12:44

Bionic
Reading

Nakon četiri godine na tržištu Q7 je trebalo osvježiti i Audi je obavio sveobuhvatno ažuriranje - i vizualno i tehnički

Audi je krajem prošlog tjedna objavio fotografije i tehničke detalje obnovljene druge generacije svog velikog modela Q7. Ovim faceliftom Q7 tako ulazi u drugu polovinu svog životnog vijeka, nakon potpuno redizajnirane druge generacije 2015. godine. Da podsjetimo, Audi Q7 je luksuzni terenac nastao iz konceptnog vozila Audi Pikes Peak i predstavljen je u rujnu 2005. na salonu automobila u Frankfurtu.

Proizvodnja ovog SUV-a sa sedam sjedala započela je 2005. u tvornici Volkswagena u Bratislavi u Slovačkoj. To je bio prvi SUV model Audija i izašao je na tržište 2006. godine. Tri godine kasnije, 2009., Audi je predstavio svoj drugi SUV model Q5, a 2011. godine slijedio je treći SUV model Q3. Model Q7 dijeli Volkswagenovu platformu MLB i šasiju s Bentleyjem Bentaygom, Lamborghinijem Urusom, Porsche Cayenneom i VW Touaregom.

Druga generacija Audija Q7 predstavljena je u siječnju 2015. na sjevernoameričkom međunarodnom autosalonu u Detroitu. Verzije s dizelskim i benzinskim pogonom puštene su u prodaju 2015., nakon čega je uslijedila dizel-plug-in hibridna varijanta.

Predstavljanje facelifta Audija Q7 za 2019. Izvor: Promo fotografije / Autor: Audi

Sada, nakon četiri godine na tržištu, Q7 je trebalo osvježiti i Audi je obavio sveobuhvatno ažuriranje - i vizualno i tehnički. Veliki SUV opremljen je novim dizajnom obitelji Q i nudi izvanrednu dinamiku i izvrsnu udobnost, uz vrhunsku prostranost. Osim toga, dodana je blaga hibridna tehnologija pogonskog sklopa, digitalni koncept upravljanja te opcijska HD Matrix LED prednja svjetla, uključujući lasersko svjetlo. Novi Audi Q7 kreće na tržište u Europi sredinom rujna.

  • +13
Audi Q7 facelift (2019.) Izvor: Promo fotografije / Autor: Audi

Izvana je opsežno obnovljen prednji dio. Velika prednja rešetka od heksagonalnog oblika sa šest kutova sada je osmerokutna i slijedi onu na modelu Q8. Bočni ulazi za zrak, integrirani u odbojnik, naglašeniji su. Također, nova su lagano dolje spuštena kućišta prednjih svjetala. Standardna LED svjetla dostupna su uz doplatu i u dvije Matrix verzije.

Top izvedba HD Matrix LED s laserskim svjetlom kombinira 24 LED diode i posebno dalekosežnu lasersku točku. Novi redizajnirani stražnji dio ispresijecan je širokim kromiranim oblogama. Donji dio stražnjeg odbojnika također je redizajniran. Audi Q7 facelift također je prepoznatljiv po oblogama antracitne boje. Mogu se naći u području praga, na prednjem spojleru i naglašenom difuzoru na stražnjoj strani.

Prvi put Audi Q7 facelift oslanja se na aktivnu elektromehaničku stabilizaciju (eAWS), koja bi trebala učiniti luksuzni SUV dugačak 5,06 metara znatno agilnijim u kombinaciji s revidiranim upravljanjem na svim kotačima. Za veću udobnost u vožnji njemački proizvođač iz Ingolstadta i dalje nudi zračni ovjes, standard na verziji sa sedam sjedala. Novi kokpit odgovara onom u modelu Q8, koji je predstavljen prošle godine.

Umjesto klasičnog sustava upravljanja, u središnjoj konzoli koriste se integrirani monitori. Uz doplatu je dostupan i head-up displej. Novo u programu je sportska varijanta SQ7 TDI. Motor je 4-litreni V8 turbo dizel koji osim dva turbopunjača koristi i električni kompresor. Snaga ovog motora je 435 KS, a najveći okretni moment je ogromnih 900 Nm. U roku od 4,8 sekundi SQ7 TDI otići će do 100 km/h, a maksimalna brzina mu je 250 km/h. Tu je i 3-litreni turbo dizel motor V6 s 231 ili 286 KS, koji ostaje aktualan u Audi Q7 faceliftu. Alternativno, tu je i 3-litreni turbo benzinski motor V6 s 340 KS.

Svi motori u Audiju Q7 upareni su s osambrzinskim tiptronic mjenjačem i stalnim pogonom na sva četiri kotača. Izbor od dva dizelska motora bit će dostupan na tržištu. Ubrzo nakon uvođenja na tržište u rujnu ponudi će se pridružiti benzinski motor, a slijedit će hibridni model. Standardna blago hibridna tehnologija igra veliku ulogu u učinkovitosti motora. U radu korisnika ova tehnologija može smanjiti potrošnju do 0,7 litara na 100 kilometara.

Njegov središnji dio je remenom pokretani starter/alternator (BAS) koji napaja 48-voltni glavni električni sustav u kojem kompaktna litij-ionska baterija skladišti energiju. Tijekom kočenja BAS može povratiti do 8 kW snage i vratiti ga u bateriju. Ako vozač podigne nogu s papučice gasa pri brzinama između 55 i 160 km/h, Audi Q7 oporavlja energiju, okreće se u praznom hodu ili krstari do 40 sekundi dok je motor isključen. BAS ponovno pokreće motor sljedeći put kada se papučica gasa pritisne i radi to brže i nježnije od konvencionalnog startera. Raspon start-stop počinje već od 22 km/h.