Premijera na French Openu

Renault 4EVER Trophy koncept u boji legendarnog 4L iz 1962.: Najava nove 'četvorke'

12.05.2023 u 15:23

Bionic
Reading

Iako je riječ o terenskom vozilu ova se studija može se voziti po bilo kojoj asfaltiranoj cesti bez ograničenja. Tako nudi uvid u karakter budućeg električnog 4L: novo izdanje kultnog klasika bit će svestrano i univerzalno primjenjivo kao i povijesni model

Iako je proizvodnja modela 4L zaustavljena prije više od 30 godina, njegovo ime i dalje privlači pažnju. U to smo se uvjerili i prošle godine kad je na Pariškom salonu automobila predstavljen konceptni automobil Renault 4EVER Trophy.

Nadahnut originalom, Renaultom 4, ovaj konceptni automobil utire put budućem potpuno električnom kompaktnom B-SUV-u i sigurno će uzburkati maštu kad se predstavi publici na teniskom turniru French Open 2023.

Njegov retro šarm, koji je naišao na sjajan odjek među publikom, naglašen je bojom izvedenom iz one u kojoj je 1962. predstavljen i originalni 4L: plavom Ile-de-France.

Njegov profinjen dizajn nadahnut tehnologijom dodatno je istaknut fluorescentno žutim elementima na krovnim nosačima, logotipu na prednjoj masci, amortizerima i oznakama na naplatcima.

Ova uzbudljiva posveta legendarnim teniskim lopticama kakvima se igra na French Openu naglašava terenski karakter ovog vozila i odražava temeljne karakteristike izvornog modela.

Svoju potpuno novu boju karoserije 4EVER Trophy će predstaviti 22. svibnja 2023., kad u Parizu počinje prvo kolo French Opena.

Renault 4EVER Trophy koncept
  • Renault 4EVER Trophy koncept
  • Renault 4EVER Trophy koncept
  • Renault 4EVER Trophy koncept
  • Renault 4EVER Trophy koncept
  • Renault 4EVER Trophy koncept
    +27
Renault 4EVER Trophy koncept Izvor: Promo fotografije / Autor: Renault

Showcar automobil s terenskim karakterom

Renault 4EVER Trophy sa svojim dune-buggy štihom vas na prvi pogled poziva da istražite nove horizonte izvan utabanih staza. Srebrna boja i magenta naglasci na odbojnicima, kotačima i trakama rezervne gume na krovu od karbonskih vlakana daju mu nešto dodatno. Kratki prepusti osiguravaju velike kutove odlaska. S rezervnom gumom postavljenom izvana i lopatom i podložnim pločama za pijesk iznad stražnjeg stakla, vozilo je idealno opremljeno za sve situacije izvan ceste.

Donji dio vozila dizajniran je za korištenje na otvorenom. Masivni štitnici strše 20 cm iznad lukova kotača, uzdignuta karoserija omogućuje izlete i po teškom terenu, a također naglašava širinu zaštite kotača 255/55R19. Svaki je kotač opremljen vidljivim sustavom za pumpanje guma kompresorom kojim se može upravljati iz unutrašnjosti vozila kako bi se tlak u gumama prilagodio terenu. Još jedna značajka je veliki otvor za izlaz zraka na poklopcu motora, što dodatno poboljšava učinkovitost hladnjaka.

Renault pokazao izložbeni automobil 4EVER Trophy Izvor: Promo fotografije / Autor: Renault

Iako je riječ o terenskom vozilu, studija 4EVER Trophy može se voziti po bilo kojoj asfaltiranoj cesti bez ograničenja. Tako nudi uvid u karakter budućeg električnog 4L: novo izdanje kultnog klasika bit će svestrano i univerzalno primjenjivo kao i povijesni model iz 1962. S dužinom od 4,06 metara, 4EVER Trophy otprilike odgovara formatu sestrinskog modela Clio (4,05 metara). Sa svojih 1,9 m uzdiže se ukupno 46 cm više. Njegova širina je 2,1 m, a međuosovinski razmak 2,57 m.

Pogoni ga potpuno električni sinkroni elektromotor snage 100 kW (136 KS), a baterija mu je litij-ionska kapaciteta 42 kWh.

Kao i njegov legendarni prethodnik, buduće serijsko vozilo također će biti 'made in France'. Kao i kod svih vozila temeljenih na novoj platformi CMF BEV, proizvodnja će se odvijati u centru za proizvodnju električnih vozila ElectriCity u sjevernoj Francuskoj.