veliko spajanje

STELLANTIS: novo korporativno ime u spajanju tvrtki FCA i PSA Grupe

18.07.2020 u 14:04

Bionic
Reading

Proces određivanja novog imena počeo je ubrzo nakon što je objavljen Sporazum o spajanju, a više rukovodstvo obje tvrtke aktivno je sudjelovalo tijekom cijelog procesa

Kako smo već pisali, Fiat Chrysler Automobiles i PSA Grupa planiraju se spojiti u najvećem spajanju tvrtki u autoindustriji još od Daimlerove kupnje Chryslera 1998. godine. Predsjednik francuskog proizvođača PSA Carlos Tavares i predsjednik uprave FCA Mike Manley potpisali su tako krajem prošle godine međusobni sporazum, no sada su obje tvrtke i službeno objavile novo korporativno ime buduće megatvrtke.

U velikom koraku prema završetku spajanja, s jednakim udjelima u vlasništvu (50:50), kako je definirano u Sporazumu o spajanju, objavljenom 18. prosinca 2019., Peugeot SA ('Groupe PSA') i Fiat Chrysler Automobiles NV ('FCA) objavljuju da će korporativno ime nove grupe biti STELLANTIS.

STELLANTIS je ukorijenjen u latinskom glagolu 'stello' što znači 'biti osvijetljen zvijezdama'. Inspiraciju crpi iz ovog novog i ambicioznog usklađivanja legendarnih marki automobila i snažne korporativne kulture koje će, udruživanjem, stvoriti jednog od novih lidera u sljedećem dobu mobilnosti, čuvajući pritom svu vrijednost cjeline i vrijednosti njegovih sastavnih dijelova.

STELLANTIS će spojiti dimenziju istinski globalne skupine s izvanrednom širinom i dubinom talenta, znanja i resursa za pružanje održivih rješenja za mobilnost u narednim desetljećima. Latinsko podrijetlo imena odaje počast dugoj i važnoj povijesti dviju kompanija osnivača, dok evokacija astronomije podsjeća na duh optimizma, energije i obnove u osnovi ovog saveza koji će promijeniti automobilski sektor.

Proces identifikacije novog imena počeo je ubrzo nakon što je objavljen Sporazum o spajanju, a više rukovodstvo obje tvrtke aktivno je sudjelovalo tijekom cijelog procesa, koji je podržao Publicis Group.

Ime STELLANTIS koristit će se isključivo na razini Grupe, kao korporativni brend. Sljedeći korak u procesu bit će otkrivanje logotipa koji će s imenom postati korporativni identitet marke. Imena i logotipi sastavnih marki Grupe ostat će nepromijenjeni.

Kao što je prethodno naznačeno, očekuje se da će se spajanje završiti do kraja prvog tromjesečja 2021. godine, pod uvjetom da se ispune uobičajeni uvjeti zaključenja, uključujući odobrenje dioničara obje tvrtke na odgovarajućim izvanrednim skupštinama i ispunjavanje antitrustovskih zahtjeva i ostalih regulatornih zahtjeva.

Kao što je već ranije rečeno, ovo spajanje će pomoći dvama proizvođačima automobila platiti skupa ulaganja u nove tehnologije koje transformiraju industriju, stvarajući četvrtog po veličini na svijetu proizvođača automobila s tržišnom vrijednošću od oko 47 milijardi dolara (42,4 milijardi eura).

FCA i PSA će imati godišnju prodaju od 8,7 milijuna vozila i generirati operativnu (ponavljajuću) dobit veću od 11 milijardi eura (12,1 milijarda dolara) uz prihod od gotovo 170 milijardi eura, na temelju agregiranih rezultata u 2018. godini.