Malo je reći da je Tesla okrenula automobilsku industriju naglavačke, te natjerala velike proizvođače automobila da požure s implementacijom električnih motora
Ipak, Tesla nije bez mana. Kao pionir u industriji električnih vozila, njihovi automobili nerijetko imaju brojne probleme s kojima se konvencionalni, etablirani automobili, ne susreću. Primjerice - pretjerano grijanje, odnosno hlađenje prilikom korištenja maksimalnih performansi.
Iskusio je to iz prve ruke i najpopularniji voditelj Top Geara - Chris Harris, koji je najsnažniji model iz Palo Alta - Model S P100D usporedio s vlastitom tetkom kojoj je uvijek prehladno ili prevruće.
Nije ga oduševio ni bljedunjavi interijer s jeftinom kožom, kao i ponašanje automobila na neravnim cestama gdje se ovjes teško nosi s gibanjima karoserije, što kod putnika i vozača može izazvati mučninu.
Zato ga je oduševilo ubrzanje i performanse elektromotora i baterijskog sklopa, te apsolutna tišina unutar kabine tijekom vožnje otvorenom cestom.
Sve u svemu, unatoč neskrivenom oduševljenju pojedinim Teslinim karakteristikama, reklo bi se da se Model S P100D nije pretjerano dojmio Harrisa, no to ne znači da neki od nadolazećih modela američkog proizvođača električnih automobila neće u tome uspjeti.
Na pamet nam pada, recimo, novi Roadster.