Ovo je prema svemu najbolji Hilux za vožnju ikada, na cesti i izvan nje, zahvaljujući širem tragu kotača i značajnim poboljšanjima u karakteristikama upravljanja, kao što su povećana stabilnost vozila kroz smanjeni kut prevrtanja i precizna reakcija upravljanja
Legendarna Toyota Hilux doseže nove visine performansi, udobnosti vožnje i impozantnog izgleda s verzijom Hilux GR SPORT II, koji će u maloprodaju stići u drugoj polovici 2024.
Nadovezujući se na svoje višestruko pobjedničko nasljeđe na reliju Dakar, Hilux GR SPORT II doseže novi vrhunac za Toyotin pionirski pick-up, koji je stekao nenadmašnu reputaciju u izdržljivosti i pouzdanosti od svog dolaska 1968. godine.
Hilux GR SPORT II s dvostrukom kabinom pruža snažnu kombinaciju poboljšane upravljivosti i stabilnosti, s najboljim kapacitetom vuče (3500 kg) i nosivosti (1000 kg) u klasi u kombinaciji s samouvjerenom evolucijom dizajna. Ističe se iz gomile, gdje god ga duh avanture odvede.
Drugo izdanje modela GR SPORT ima povećani trag kotača, koji je proširen za 140 mm sprijeda i 155 mm straga u odnosu na standardnu Toyotu Hilux. To omogućuje vožnju koja ulijeva povjerenje čak i u nepovoljnim vremenskim uvjetima ili uvjetima na cesti.
Toyota kaže da je Hilux GR SPORT II najbolji Hilux za vožnju ikada, na cesti i izvan nje, zahvaljujući širem tragu kotača i značajnim poboljšanjima u karakteristikama upravljanja, kao što su povećana stabilnost vozila kroz smanjeni kut prevrtanja i precizna reakcija upravljanja.
Kultni 'Maroko reli'
Posljednja utrka Svjetskog prvenstva u reli-raidu (W2RC) 2023. je kultni 'Maroko reli' (Rallye du Maroc), a TOYOTA GAZOO Racing spreman je obraniti naslov prvaka. Nasser Al-Attiyah i suvozač, Mathieu Baumel, voziti će svoj Toyota GR DKR Hilux T1+, koji je dokazao da je nenadmašiv automobil tijekom posljednje dvije W2RC sezone.
Izdanje relija Maroko 2023. na rasporedu je od 13. do 18. listopada, a sastojat će se od pet natjecateljskih etapa, dugih 1449 km. Utrka će završiti u gradu Merzouga 18. listopada, a timovi će odvoziti ukupnu udaljenost od 2219 km, uključujući i poveznice.
Optimizirano rukovanje osigurava sigurnu vožnju uz smanjenu buku vibracija, dok su ovjes i kočnice posebno poboljšani. Uzbuđenje u vožnji i sportski osjećaji dočarani su bez kompromisa u pogledu udobnosti vožnje, što ga čini savršenim partnerom za svakodnevno uživanje.
Snažan i provjeren 2,8-litreni motor, uveden u ponudu Hiluxa 2020., pruža odziv i snagu, bez obzira na zahtjeve. Isporučuje 204 KS (150 kW) i 500 Nm okretnog momenta, usklađen je sa šest-stupanjskim automatskim mjenjačem.
Vanjski dizajn
Impresivni GR SPORT II podiže Hilux na novu stilsku razinu. Dinamično, impozantno ponašanje iz svih kutova označava nenadmašan osjećaj svrhe, naglašen crvenim spiralnim oprugama i jednocijevnim ovjesom u boji, koji se ističe crnom bojom sprijeda i crvenom straga, uz naglašene crne bokobrane.
Taj upečatljiv izgled naglašen je novim 17-colnim crnim aluminijskim kotačima koji daju impresivnu estetiku u kombinaciji s privlačnim crvenim čeljustima kočnica. Oni također doprinose učinku; velika površina naplatka smanjuje aerodinamički otpor dok ultra-učinkovit središnji krak smanjuje težinu kotača.
Ono što Hilux GR SPORT II izdvaja iz gomile su različiti vrhunski detalji vanjskog dizajna, kao što je crna G mrežasta prednja maska s klasičnim Toyotinim logotipom imena, crni rub, retrovizori i ručke na vratima. Zaštitni prednji štitnik u srebrnoj boji, crni stražnji branik i prepoznatljivi GR SPORT logotipi nadopunjuju markantan izgled.
Dizajn interijera
Snažan osjećaj svrhe verzije Hilux GR SPORT II ogleda se u kabini, gdje je naglašen DNK pick-upa kao autentičnog izvođača sa sportskim naslijeđem. Crna, jednobojna tema stvara stilski dojam i popraćena je odvažnim crvenim detaljima, kao što su kontrastni crveni sigurnosni pojasevi, kako bi se naglasila strast motorsporta iza identiteta GR SPORT.
Kontrole na ručicama dodaju mogućnost ručnog odabira stupnjeva prijenosa, a aluminijske sportske papučice upotpunjuju doživljaj.
Crna sportska sjedala od antilopa i kože, sa srebrnim šavovima i perforacijom, podižu izgled unutrašnjosti i pružaju iznimnu udobnost kao i bolje prianjanje, smanjujući klizanje kada putnici doživljavaju veće bočne sile.
Visokokvalitetni izgled i dojam kabine Hilux GR SPORT II upotpunjuje novi hidrografski ukras na oblogama vrata i instrumentnoj ploči, koji također sadrži GR detalje na informacijskom zaslonu i instrumentima.
Hilux GR SPORT opremljen je najnovijim multimedijskim sustavom Toyota Smart Connect kojim se upravlja pomoću 8-inčnog zaslona osjetljivog na dodir.
Trajni izbornik temeljen na ikonama prikazan je na vozačevoj strani zaslona. Korisnici također mogu povezati svoj pametni telefon ili tablet sa sustavom – žično i bežično ako koriste Apple CarPlay® ili žičanom vezom za Android Auto®.
Multimedijski paket uključuje pristup navigaciji putovanja temeljenoj na oblaku, koja koristi stalno ažurirane informacije o prometnim događajima u stvarnom vremenu za točno i učinkovito planiranje rute. Tu je i ugrađeni navigacijski sustav koji se može koristiti kada nije dostupna podatkovna veza s oblakom.
Postoji dodatna pogodnost sa svim budućim podešavanjima softvera ili nadogradnjama koje se besprijekorno isporučuju bežično putem podatkovnog komunikacijskog modula automobila (DCM). To znači da nema potrebe da automobil vozite u radionicu radi ažuriranja sustava. Isto tako, sustav se može koristiti za ažuriranje softvera u Toyota T-Mate/Toyota Safety Sense.
Tehničke promjene
Hilux je svjetski poznat po svojim off-road sposobnostima i pouzdanosti 'ide bilo kamo', a najnoviji model jača tu ostavštinu.
Povećanje prilaznog kuta s 29 na 30 stupnjeva i povećani razmak od tla proširuju njegove nevjerojatne off-road sposobnosti. To se postiže povećanjem vozne visine od 20 mm u kombinaciji s povećanjem gaznoga sloja od 140 mm sprijeda i 155 mm straga.
Aerodinamički, Hilux GR SPORT II ima pristup bez kompromisa zahvaljujući novoj strukturi zračne zavjese, uključujući potpuno novi branik s funkcionalnim okvirom svjetla za maglu koji nastoji optimizirati učinkovitost otpora i smanjiti turbulenciju u luku kotača. Zračna zavjesa dodatno je optimizirana usvajanjem aero sportske šipke i pokrova palube.
Glatkija, stabilnija vožnja po bilo kojem terenu osigurana je putem namjenskih ažuriranja osmišljenih za daljnje poboljšanje preciznosti upravljanja, povećanje stabilnosti u ravnoj liniji i postizanje novih razina udobnosti. Jednocijevni amortizer zamjenjuje trenutno dvocijevno rješenje, pružajući bolje performanse prigušivanja i brži odziv u teškim uvjetima zahvaljujući većoj površini klipa. To pomaže Hilux GR SPORT II upravljati valovitim ili neravnim površinama s pouzdanjem i sigurnošću.
Novi lakši kotači od 17 cola opremljeni su gumama za sve terene kako bi se poboljšalo prianjanje i ukupna stabilnost. Precizno, snažno kočenje pruža bezbrižnost zahvaljujući prednjim diskovima proširenim sa 16 na 17 cola i novim diskovima od 15 cola na stražnjoj strani koji zamjenjuju prethodne bubanj kočnice.
Prodaja ove nove verzije Hilux GR SPORT-a započet će u prvoj polovici 2024., s isporukama trgovcima u drugoj polovici 2024.