Automobilski mediji s nestrpljenjem su iščekivali službene detalje o partnerskom odnosu između Volkswagena i Forda još otkad su dvije kompanije sredinom prošle godine potpisale sporazum o razumijevanju
U nedostatku konkretnih informacija automobilski mediji okrenuli su se špekulacijama, kako to često biva - preuveličanim.
Na autosalonu u Detroitu, naime, dvojac proizvođača uistinu je izašao s konkretnim informacijama o globalnom partnerstvu koje ipak neće uključivati razmjenu vlasničkog udjela u temeljnom kapitalu.
Obje kompanije zadržat će postojeću strukturu dioničara, a suradnja će se svesti na zajednički razvoj pick-upova srednje veličine za globalno tržište, kao i kombija, te gospodarskih vozila za europsko tržište.
Suradnja s rezanjem troškova itekako ima smisla, budući da Volkswagen i Ford godišnje prodaju više od milijun lakih gospodarskih vozila. Ford ima Transit i Ranger, dok Volkswagen u ovoj klasi gospodari Transporterom, Caddyjem i Amarokom.
Prvi plod suradnje, globalni pick-up srednje veličine, u prodaju bi trebao krenuti 2022.
Volkswagen i Ford potpisali su i memorandum o razumijevanju po pitanju autonomnih i električnih vozila, kao i usluga dijeljenja prijevoza. Dvojac će oformiti povjerenstvo, sazdano od direktora iz obje kompanije, čija će zadaća biti nadgledanje ove suradnje.