Temeljen je na istoj platformi kao i Ford Ranger pickup, a klasičnom modelu s dvoja vrata po prvi put će se pridružiti i verzija s četvero vrata
Ford je oživio svoj dugovječni model Bronco nakon 24-godišnje odsutnosti za novu obitelj istinskih terenaca. U liniji će se naći verzije s dvoja i četvora vrata izravnog suparnika Jeepa Wranglera s pogonom na sva četiri kotača, zajedno s verzijom Bronco Sport namijenjenim za asfaltiranu cestu.
Bronco je Ford pokrenuo kao suparnik Jeepovima s dvoja vrata 1965., ali se prestao proizvoditi još 1996. godine. Dugoočekivane oživljene verzije dio su Fordove povećane predanosti unosnom SUV segmentu i dizajnirane su za izuzetno popularnu terensku vožnju u Americi, no loša je vijest da najvjerojatnije osvježeni Bronco ne dolazi u Europu niti u jednoj verziji. Verzije Bronco i Bronco Sport sada su dostupne za naručivanje u SAD-u, a isporuke bi trebale krenuti krajem ove godine.
Fordov šef Jim Farley tvrdi da je novi Bronco šeste generacije 'Izgrađen čvrst kao pickup F serije i performansnim duhom Mustanga'. Ford Bronco sadrži 'naslijeđen' stil koji je dizajniran da evocira Broncovu povijest, s tvrdnjom da je početni dizajnerski rad razvijen iz digitalnog skeniranja modela prve generacije u punoj veličini.
Odlikuje se kratkim prevjesima, kvadratnom karoserijom i širokim stavom za uporabu na terenu, a izgrađen je na čeličnom podvozju za koje Ford tvrdi da nudi 17 posto više hoda ovjesa od suparnika. Bonco koristi gume promjera do 35 cola (889 mm).
Bronco će imati visinu od podloge od 295 mm, maksimalnom kutu pregiba od 29 stupnjeva i odlaznog kuta od 37,2°, uz mogućnost prolaska kroz vodenu prepreku do 851 milimetara dubine.
Bronco će se nuditi s 2,3-litrenim Ecoboost četverocilindričnim motorom koji proizvodi 270 KS i 420 Nm najvećeg okretnog momenta, a 2,7-litreni Ecoboost V6 nudi 310 KS i 542 Nm, a nudit će se sa ručnim 7-brzinskim ručnim mjenjačem koji ima i standardni reduktor spore/brze, a dostupan je i 10-stupanjski automatski mjenjač.
Neovisni prednji ovjes bit će standardan, s krutom osovinom straga koja ima spiralne opruge i multilink ovjes s pet krakova. Bilstein prigušivači dugog hoda bit će dostupni kao opcija. Tu će biti i opcijska poluaktivna hidraulička stabilizacijska poluga, za koju Ford kaže da nudi dodatnu zglobnost i povećane terenske kuteve.
Bronco će imati novi Terrain Management System sustav upravljanja u terenskoj vožnji koji sadrži ono što Ford naziva GOAT (u prijevodu - jarac) 'Go Over All Terrain' prelazak preko svih terena. Sustav će ponuditi sedam postavki: Normal, Eco, Sport, Slippery, Sand, Baja, Mid/Ruts i Rock Crawl.
U ponudi će biti dva 4x4 sustava. Osnovna postavka upotrebljava dvostupanjski elektronički slučaj prijenosa 'shift-on-the-fly', dok je opcijski napredni sustav izgrađen oko dvostupanjskog elektromehaničkog prijenosnika koji se automatski može prebacivati između 2H i 4H. U ponudi će biti i asortiman sustava za pomoć vozaču nazvan Trail Toolbox, koji će sadržavati i one poput off-road kontrolu krstarenja pri niskim brzinama i funkciju pomoći pri skretanju na terenu.
Modeli s dvoja vrata standardno će imati demontažni krovni sustav s tri segmenta, dok će modeli s četvero vrata imati četiri segmenta na skidanje. Vrata bez okvira, koja su dizajnirana za jednostavno uklanjanje, također su standardna.
Unutrašnjost Bronca sadrži instrumentnu ploču inspiriranu modelom prve generacije, a Ford se fokusira na 'žilave i robusne' materijale kako bi se osigurala dugotrajnost i jednostavna upotreba pri vožnji izvan ceste. Tu su i 8,0- ili 12,0-inčni zaslon osjetljivi na dodir s najnovijom verzijom Fordovog Sync 4 infotainment sustava i ima pristup više od 1000 terenskih mapa.
Bronco će se nuditi u šest razina boja, a osnovnoj verziji pridružit će se specifikacije Big Bend, Black Diamond, Outer Banks, Wildtrak i Badlands. Tu će biti i više od 200 dodataka, a početna cijena za osnovni model s dvoja vrata u SAD-u iznosit će 29.995 dolara (26.362 eura).
Model Bronco Sport Ford opisuje kao 'Bronco malih SUV-ova' i prvi put proširuje naziv modela na vozilo usmjerenije na cestovnu vožnju. Kao i kod standardnog Bronca, nema planova za njegovo lansiranje u Europi, zasad.
Iako Bronco Sport, suparnik Jeepu Compassu, preuzima svoje retro stilove od običnog Bronca, izgrađen je na drugačijoj platformi, koristeći Fordovu C2 arhitekturu koja također podupire modele Focus i Kugu. Unatoč tome što je izrađen više za upotrebu na cesti, Bronco Sport nudi standardni pogon na sva četiri kotača i dizajniran je tako da može voziti izvan ceste. Modeli vrhunske razine opreme sadržavat će napredni 4x4 sustav koji ima pogon na stražnja dva kotača te pogonsku jedinicu s dvostrukom spojkom s blokadom diferencijala.
Bronco Sport bit će ponuđen s izborom dva Ecoboost benzinska motora: 1,5-litrenim agregatom koji proizvodi 182 KS i 258 Nm, te 2,0-litrenim agregatom od 245 KS i 373 Nm najvećeg okretnog momenta. Oba motora će u standardnoj opremi koristiti 8-stupanjski automatski mjenjač.
Kao i kod uobičajenog Bronca, u ponudi će biti do sedam načina GOAT sustava, ovisno o izvedbi. Svi modeli će imati neovisni prednji i stražnji ovjes, dok će modeli viših klasa dobiti posebno podešene prednje nosače s hidrauličkim prigušivačima. Nudit će se i Trail Control paket terenskih sistema za pomoć vozačima.
Bronco Sport ima interijer koji je više fokusiran na udobnost, iako još uvijek ima gumene podove koji se mogu prati i presvlake sjedala od tkanine koja se lako čisti. Prtljažnik je dizajniran za smještaj dvaju stajaćih planinskih bicikala, dok se LED 'floodlights' potopna svjetla mogu ugraditi u vrata prtljažnika. Stražnji prozor se može otvoriti odvojeno od prtljažnika, dok je takodje dostupan i klizni radni bočni stol. Fordov Sync 3 infotainment sustav sadrži 8,0-inčni zaslon osjetljiv na dodir. U ponudi će biti više od 100 tvorničkih dodataka i pribora.